miercuri, 1 decembrie 2021

Jurnal de advent (1)

Ziua, data: miercuri, 1 decembrie
O zi cu multe semnificații - prima zi din lună și prima zi de iarnă. Dar a fost chiar soare și frumos azi.
E ziua Națională a României : am urmărit parada la televizor, am pus stegulețe și conform tradiției noastre, începem calendarele noastre cu activități de Craciun.
E ziua când am devenit mamă.
Poză


Colind: azi nu va fi colind, va fi un cântec care îmi place enorm, dedicat Zilei Naționale



Povestim:  Se pare ca azi am fost atat de ”patrioată” încât am creat tricolorul și cand făceam curat:




Ceva ce am făcut: am început să inlocuiesc în casă toamna cu iarna. Nu foarte mult, o fata de masă în bucătarie, saculetii de advent pe scară, căsuța a ajuns pănă la urmă pe frigider.




Calendare Advent: 
  • Căsuța cu Activițăți: Am fost provocată să fiu cea mai patrioată din casă, asta însemnând să flutur și steagul, prin urmare am scos tot ce aveam afară și am defilat toți 


  • Cutia cu Bomboane: Tema a fost creearea unui tricolor, și am creat prin experimente ( sursa de inspirație aici). Mai întâi am creat un tricolor într-un borcan folosind apă colorată, ulei și spirt

Apoi am făcut tricolorul care crește. Am încercat ca în filmuleț, dar nu am fost multumite de rezultat, apoi am încercat în stilul nostru


Ultimul tricolor, a fost cel efervescent, cu oțet amestecat cu colorant alimentar și bicarbonat


  • Advent surpriză = Puzzle: Calendarul pentru domnișoara cea mare care nu mai are timp zilnic de astfel de activități reprezintă un puzzle. În fiecare zi primește 10 piese dintr-un puzzle despre care nu știe nimic. I-am pregătit și o planșă suport pe care trebuie să pună piesele


  • Advent de hârtie: Și aici a trebuit să celebrăm Ziua Națională. Lucrarea noastră :



8 comentarii:

  1. Am făcut și eu experimentul la Gradinita, dar spirtul nu s-a mai ridicat la suprafață. S-a amestecat cu apa colorata. Nu știu unde am greșit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pățit și noi prima dată, în al doilea borcan e ceva spirt amestecat cu apa. Am repetat experimentul in celelalte două poze. Secretul e modul de turnare al spirtului. Trebuie pus în așa fel încât să se prelingă pe pereții borcanului. Eu am folosit azi o pâlnie

      Ștergere
  2. La multi ani! domnisoarei tale
    La multi ani! tie ca mama si
    La multi ani!noua ca tara.

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!