luni, 20 decembrie 2021

Jurnal de advent (18,19)

 Ziua, data:   luni, 20 decembrie, completat pentru zilele de week-end

Povestim: fiind week-end am profitat și am acordat mai mult timp activităților din calendar, pe lângă treburile obșnuite. 
Am primit o ”pisicuță” replică a lui Porto, în amintirea ședintelor de pregătire la care ne asistă  motănel răsfățat.
Decorurile mele de afară încep să dispară, rând pe rând. Au început baloanele din nuc, luate de vânt au ajuns direct în gura Bellei. Inutilizabile! Bune de pus la reciclare. Unul câte unul, toate baloanele au dispărut din pom. Rămâne să mă mulțumesc cu poza. Apoi au început să decedeze instalațiile de lumini. Tot pe rând, până când azi m-am apucat de redecorat. Cele vechi au câte unul, două fire rupte și nu știu dacă le pot repara. Pe frigul care s-a lăsat (se anunță ninsori) am preferat să pun alta chiar dacă e alb simplu. Mai văd mâine dimineață ce mai pot face pe afară.


Ascult/mă uit: aseară au mâncat fetele o gutuie și mi-am amintit de melodia/colindul ”Galbenă gutuie” cântat de Anastasia Lazariuc. Am căutat pe youtube, dar versiunea ei nu am găsit-o nicum, dar cum îmi place cântăreața și-mi aduce aminte de copilărie, acum ascult un colaj cu melodii de-ale ei. ( preferata mea e ”mama”)

”Credeam că lumea-i mea
Credeam în dragostea mea,
În adevăr nesfârșit, dar am greșit...
Aș vrea să ierți, toate câte n-am știut
Din vremea ce-a trecut
Aș vrea să ierți...
Dar glasul tău s-a risipit în scrum, în fumul celui drum...mama”
 
Ceva ce am făcut: devin comodă și în loc să ies eu afară să acord atenție câinilor, încep să îi las în casă tot mai des
  

 


Calendare Advent: 
  • Căsuța cu Activițăți:  
    Roșu

    Elf

    Om de zăpadă din ață

  • Cutia cu Bomboane:  
    Glob cu sceneta

    Ciupercuțe îmbrăcate

    Felinar de hârtie

    Brăduț spiralat
  • Puzzle: Mesajul de azi:

 
 


  • Advent de hârtie - noi am luat o pauză de la acest calendar, fiind activități pe care le-am făcut anii anteriori.

Un comentariu:

Va mulțumesc pentru vizită!