sâmbătă, 18 decembrie 2021

Jurnal de advent (14,15, 16, 17)

 Ziua, data:   sâmbătă, 18 decembrie, completat pentru săptămâna ce a trecut

Povestim: A fost o săptămînă aglomerată. Fetele încă mai aveau de dat ultimele teze, iar dacă nu erau teze erau lucrări și alte proiecte. Și chiar dacă am mai lucrat la calendarele noastre, atât cât ne-a permis timpul, nu am mai și postat. Mi-e greu acum să fac postări diferite pentru fiecare zi în parte, mai ales că nu s-a lucrat efectiv la tema din ziua respectivă și n-am ținut o evidentă a ceea ce s-a lucrat în fiecare zi. Am rămas în urmă cu unele activități din calendarele personale și nici nu știu dacă vom recupera sau nu până la Crăciun. Suntem tot mai ocupate cu pregătirile de sărbători, ca de altfel toată lumea, și pe bloguri și în adventul de hârtie, obeserv o scădere destul de mare a activității online. 
Tot săptămâna asta,fetele au participat la Secret Santa organizat la clasele lor. De când participă la astfel de acțiuni au oferit și câte ceva lucrat de noi. Nici anul acesta nu am făcut excepție,  și cu două Secret Santa, majoritatea activităților de craft s-au desfășurat în jurul acestor daruri. Cel puțin le-am putut trece și în calendarul de activități.

Ascult/mă uit: am redescoperit Magic FM, radioul lui Moș Crăciun. Am avut un an când nu l-am suportat, parcă prea multe cântece în engleză și repetitive rău, dar anul acesta mi-era dor de el și chiar e plăcut. Sunt melodii atât în engleză cât și în română sau alte limbi, iar melodiile, chiar dacă se repetă, sunt toțuși cântate și de alți artiști, nu mai este dată în continuu aceeași piesă.

Ceva ce am făcut:   aici aș fi vorbit de decorurile extra pe care le-aș fi făcut luna asta. Cel puțin asta era în mintea mea când mi-am imaginat acest jurnal de advent. De altfel cam tot ce mi-am imaginat în legătură cu acest jurnal s-a cam dat peste cap. E un semnal că anul viitor s-o las mai ”moale” cu calendarele de craft și să trec alte lucruri de făcut împreună cu fetele. Ele stau prost la capitolul timp de craft, iar eu m-am învățat să fac împreună cu ele.

Calendare Advent: 
  • Căsuța cu Activițăți:  îmi place ideea de a da fetelor ceva de făcut, un anumit tip de tehnică/decorațiune zilnică, însă eu sunt cam fixistă cu anumite chestii și dacă am primit peisaj de iarnă cu ingredient secret ( crenguțe reale ce trebuie să apară în peisaj), atunci trebuie să fac intr-un anume fel încât să pară scenă de teatru. Mă complic singură, știu, dar nu-mi pot scoate asta din cap, așa că peisajul din 14, încă așteaptă să fie pictat. În loc de peisaj, m-am ocupat de ceva pentru capacul cutiei din tuburi de hărtie. Am ales să fac un tablou kinusayga, o tehnică pe care pe cât demult o îndrăgesc, pe atât de rar o execut.





În 15 am primit tema ”Dar”, fără indicații precise, doar să-l dăruiesc. Am ales să fac un cadou luminos care a plecat la Secret Santa-ul celei mici.




După ce am terminat cu cadourile de Secret Santa (cutia a luat-o domnișoara cea mare), mi-am făcut mini-macheta, un șemineu, tot după un tutorial de la CreativeMamy, cum a fost și cadoul luminos.




  • Cutia cu Bomboane:
 Diana e cel mai în urmă cu activitățile. Mi-a făcut diverse la calendarul de hârtie, că am ajuns să mă întreb de ce nu i-am pus mai multe activități comune. Știu că îi plac cele programate pentru ea, dar efectiv lipsa timpului și temele multe pentru școală i-au răpit din bucuria pe care o avea în decembrie cu aceste crafturi. Și când mă gândesc că mai are încă patru zile de școală... Acum văd că preferă seturile creative care necesită doar asamblare după instrucțiuni. Ceva de genul a cerut și de Crăciun, ca să aibă ce să meșterească și ea în ziua de Crăciun. 




 
  • Puzzle: Cred ca e singurul care se face zilnic la timp:
     
 



8 comentarii:

  1. totul e uau!semineul imi place de numa, se potriveste o papusa Barbie langa el :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim. Am cam trecut de etapa Barbie, desi cred ca mai exista ceva papusi de genul prin casa.

      Ștergere
  2. Este superb semineul :D.
    Am semineu si sanie momentan pe lista anului acesta - daca s-o putea. Pentru Rukkusu.
    dar coperta kinusaiga.... ah uite ceva ce nu am reusit inca sa fac deloc. Superb!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când am descoperit kinusayga ( patchwork pe poistiren), am fost în al nouălea cer, chiar ar fi fost una din tehnicile cu care mi-ar fi plăcut să lucrez continuu, dar împlică un adeziv tip prenandez ( Bizon universal) i folosirea cetonei pentru spălarea pensulelor. Stateam la apartament când am descoperit-o și s-au plâns colocatarii ( aka soșul) de mirosul de acetonă. Adevărul e că era permant.

      Ștergere
    2. Ah... deci kinu acesta e un fel de chinul ... acum mi-am amintit de ce nu am putut eu sa ma joc cu asa ceva ... Combinatie letala.. Adica acetona.. Ok.. de adezivul ala cu nume animalic nici nu mai zic. Si totusi.... Hm...
      Stai ca acum mi s-a pus pata sa caut alternative :))). Noroc ca nu am timp.

      Ștergere
    3. Din punctul de vedere al mirosurilor este un chin.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!