sâmbătă, 11 decembrie 2021

Jurnal de advent (11)

Ziua, data:   sâmbătă,11 decembrie 

La plimbare prin capitală
Povestim: În mod obișnuit sâmbătă e la noi zi de lucru, e ziua în care se rezolvă cele mai multe lucruri de prin casă și grădină, ziua când ne cam adunăm toți la treabă. De regulă e ziua pe care o aștept cel mai mult din săptămână pentru că am spor la treburi și nu mă mai întrup pentru a duce și aduce fetele de la școală. 

Ascult/mă uit: Singur acasa 2. Stiu că mulți s-au săturat de el, dar să recunoasștem ambele filme au farmecul lor. Domnișoara cea mică acum le descoperă cu adevărat. Cred ca pentru mulți a devenit un fel de tradiție de a viziona aceste filme în decembrie.

Ceva ce am făcut:   am fost în vizită la finuții mei. Chiar mi-era dor de o vizită la ei. Ne-am delectat ca de obicei cu o pizza delicioasă și prăjituri.





Calendare Advent: 
  • Căsuța cu Activițăți: fiind plecată nu m-am ocupat nici azi de aceste activități. Tema zilei îmi este dată de fiecare dată de un singur cuvânt ( de exemplu azi e Roșu), cu indicații scrise sau cu poze. Am aflat că au ales cuvintele astfel încât să folosească literele alfabetului. De atunci încerc să-mi dau seama ce fel de teme mai pot primi. De exemplu știu că nu am ”trenuleț”, că am avut tradiție la T, sau că nu am ”stea” ( mi-au spus ele). Probabil va fi ”sanie”


Între timp, a început să lucrez și eu câte puțin la proiectele din urmă, o cutie din tuburi de hârtie.


  • Cutia cu Bomboane: începem să recuperăm din temele din urmă : braduț din cofrag de oua, tema din 6 decembrie

 
  • Puzzle:


 

Un comentariu:

Va mulțumesc pentru vizită!