luni, 13 decembrie 2021

Jurnal de advent (12)

 Ziua, data:   duminică, 12 decembrie, noaptea tarziu, aproape luni


Povestim: mă surprinde cât de mult am cedat eu și îl primesc în casă pe motănel. Este un răsfățat și jumătate. Azi l-am dat afară pe o ușă și a venit înapoi pe cealaltă, apoi s-a așezat supărat cu spatele la mine.

Ascult/mă uit: colinde, cantate de domnișoara cea mică, mai mult refrene până ajungem să-i cerem să tacă. Eu încă n-am intrat în starea de cântat colinde.

Ceva ce am făcut:   După ploaiea ce ținea de câteva zile și vijelia de azi-noapte, chiar nu credeam că o să reușesc ce-mi propusesem pentru azi. dar pe la prânz a ieșit soarele și vântul a încetat. Parcă am avut parte de o minune ca să pot pune și eu luminișele de afară. Mai afavem căteva decorațiuni de pus, dar cu acelea o să mă descurc singură. la luminițe aveam nevoie de ajutorul fetelor.
A trebuit să ținem cont și de cățelușa jucăușă care roade tot ce prinde și am urcat totul cât de sus am putut.






Calendare Advent: Eu rămân cam în urmă cu calendarul meu de activități, dar fetele recuperează. De fapt doar Diana trebuie să recupereze, puzzle-ul Cristinei, crește frumos zi de zi.
  • Căsuța cu Activițăți:  Proiecte în lucru



Cutia mea cu tuburi de hârtie devine casetă de bijiterii și o îmbrac în material. Doar că durează mai mult până o termin. Recunosc că am acordat mai multă atenție proiectelor fetelor pentru școală.

  • Cutia cu Bomboane: Diana a făcut azi doua proiecte. Primul este un om de zapadă din ciucurași, pentru tema de vineri

Al doilea intră în contul temei de joi, brăduț din paste colorate, doar că a înlocuit pastele cu semințe, ca să folosească tabloul pentru un proiect la școala la tehnologie.


 

  • Puzzle: Mesajul de azi:


 

  • Advent de hârtie eu nu mai reusesc să tin pasul cu calendarul de hărtie, in sensul că să fac zilnic o lucrare a noastră, din nou vă las aici o lucrare primită de la o domnișărică mică:

Naty


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!