marți, 14 decembrie 2021

Jurnal de advent (13)

 Ziua, data:  marti, 14 decembrie, completat pentru ziua de luni, 13

Povestim: a fost un început de săptămână nesprerat de bun și productiv. Fiind după week-end, cu temele gata făcute, am avut timp dimineața să ne ocupăm de calendarele de activități. Dar cu toate proiectele noatre terminate de dimineață, cumva timpul a zburat iar și nu am avut timp să scriu pe blog.

Ascult/mă uit: la spectacolul improvizat de domnișorica cea mică: lecții de pictură oferite de omul de zapadă (pictor francez) clasei de brazi cu ochișori, in timp ce un brăduț ne cântă ”ho,ho,ho! Merry Christmas”




Ceva ce am făcut:   am continuat cutia din tuburi de hârtie. 




Prin asta am recuperat activitatea din 6 decembrie, dar aș mai vrea sa-i fac ceva dcorativ pe capac.




Calendare Advent: 
  • Căsuța cu Activițăți:  ca temă am primit ”Țurțuri de hârtie”. În primă fază mi-a venit să înjur la propriu, chiar am zis că nu fac, nu aveam absolut nicio idee. Apoi am cautat pe net și am găsit o varianta ce parea simplă. Și mă hptărăsc să îl fac, dar fără partea cu sclipiciul. Urăsc sclipiciul cand cade și se împrăștie prin toată casa de nici aspiratorul nu-i face față. Globurile cu sclipici le dau cu fixativ ca să nu mai cadă sclipiciul de pe ele. Ațadar, mă apuc de țurțuri: tipăresc templete-ul, decupez, îmi fac șablon, desenez pe alte foi, decupez și mă apuc de pliat hârtia, simplu, ca pe acordeon, nu? Toata generala am făceam acordeoane de-astea. Ei bine, la a doua pliere...pauza. Nu mai erau fâșii dreptunghiulare ci triunghiuri. Nu putea-i urmări linia hărtiei pt pliere că trebuia să îndoi cu tot cu acordeonul obșinut. Cu chiu cu vai, reușesc o pliere. Surpriză...nu se deschidea acordeonul. Aruncă-l, ia altul, urmărește pozele, citește ( fir-ar ea de engleză), ia-o dela capăt. Am înteles că nu se îndoaie pe marginea hărtiei, dar acum cele doua triunghiuri nu se terminau în mod egal. Unul era cu mult mai lung decât celălalt. Mi-au trebuit vreo 3-4 țurțuri pănă am descoperit că trebuie început cu bazele perpendicular una pe cealaltă. Apoi înca vreo 4 până am nimerit locul de unde trebuie început ca să se termine cât de cât ambele triunghiuri în același timp.


Și pentru că trebuia să decorez cu ei, atunci am decorat cu toți așa cum au rezultat, mai corecți mai cu greșeli


  • Cutia cu Bomboane: A fost o adevărată încântare să-și facă exact proiectul zilei, un brăduț franjurat din hârtie, pe care l-a decorat după modelul unuia pluș





  • Puzzle: Mesajul de azi:


 


2 comentarii:

Va mulțumesc pentru vizită!