joi, 2 decembrie 2021

Jurnal de advent (2)

  Ziua, data:  joi, doi decembrie

Poză

Asa ceva mi-ar fi placut să fi avut timp să fac azi la tema din calendarul meu

Colind: nu poate fi considerat colind, dar e în temă cu Crăciunul, un cântec de dragoste, interpretat de câștigătorul Eurovizion 2019, Duncan Laurence ”Wishes come true”. L-am auzit prima dată dimineață la radio, în timp ce conduceam, dar n-aș fi vrut să se termine, mai ales refrenul:

Put on your winter coat
I'll be outside
Meet me under the mistletoe
Baby, I'm falling for you
Like snow on a Christmas night



Povestim: A fost o zi obositoare, un drum la capitală, la control cu domnișoara cea mare, dar ne-am întors cu vești bune, chiar dacă obosite și fără chef de activități. 

Ceva ce am făcut: am început să scot decorațiunile pe care le-am cumpărat anul acesta




Calendare Advent: 
  • Căsuța cu Activițăți: Am avut de decorat o lumănare, care vreau eu

Lumănările decorate cu șervețel sunt făcute în anii trecuți, anul acesta am făcut doar câteva din panglică și tub de hârtie
  • Cutia cu Bomboane: - îngeraș evantai
 


  • Puzzle:
 




8 comentarii:

Va mulțumesc pentru vizită!