joi, 1 decembrie 2022

Cu vaporașul

Masivul, Mănăstirea Cozia și barajul

Mănăstirea Cozia

Pozele sunt din arhiva personala

Pentru jocul Miercurea fără cuvinte, găzduit de Suzana

1. Frumoase locuri. Sper sa jungem si noi pe acolo.
    Sunt atatea spatii in care nu am ajuns! Orice impuls este bine venit!
    Un final de saptamana cat mai frumos, draga Niko! ❤️😘

1. Niko, cred ca mi-am gasit o mascota. Spune-mi insa ce postare de la tine sa o refer, ca am o nedumerire. Multumesc!

2. Pt pozele cu mascota, postarea de Advent fotografic( o găsești pe coloana din stanga).
      Pt concurs, (dar încă nu e cazul acum, postarea cu concursul). Și chiar dacă le zăpăcește, nu e nicio problemă

2. Sunt locuri faine, deduc din fotografii. Imi place ideea de a posta foto cu frumuseti din Ro de 1 Decembrie.
    Numai de bine!

1. Mi-a plăcut cel mai mult plimbarea cu vaporașul, am avut parte și de un ghid (fiica căpitanului Valentin) care ne-a prezentat totul într-o manieră vesela și distractivă.

3. Ce frumos!! Nici nu stiu de cand nu am mai fost pe Valea Oltului. Hmm cred ca din 2006 :)))))).
    Cand eram mici am trecut cu trabi (a se citi masina din dotare) intr-un an cand se lucra la drumul nou si cel vechi incepuse sa fie inundat, o portiune era chiar apa pe carosabil. ce emotii am avut :)))))).
    Imi placea mult sa oprim la Manastirea Cozia, sa intram in biserica si sa mergem la Fantana, dar nu am vizitat si altceva (Sau cel putin nu imi mai amintesc detalii).
    Foarte faine fotografii :D
    pupici!! Happy vineri - deja :)))

1. Am mai vizitat o dată Mănăstirea Cozia, în copilărie și mi-a plăcut. Acum am avut parte de o experiență neplăcută la muzeul mănăstirii cu doamna ce avea gestiunea și m-a umplut așa de o energie negativă că mi-a stricat vizita. Muzeul are vreo trei camere, două la parter și una la etaj, dar nu e circuit, vizitezi fiecare cameră pe rand. Cand am intrat doamna era liberă și am intrebat de bilete să le plătesc. Mi-a zis că e gratis, așa că ne-am îndreptat spre prima cameră. Nu stiu ce s-a întamplat între timp, că la ghiseul ei se adunaseră mulți oameni și cumva ar fi trebuit să înceapă pauza ei cred, cert e că urcam scările cand a început să țipe la mine că sunt nesimtită că nu inteleg că e închis daca e usa inchisă (usă fusese deschisă cand am intrat în muzeu), apoi s-a întors la ghiseu la cumparatorii de suvenire si tot bombănea. Soțul și cea mică nu am băgat-o in seamă și au vizitat tot, dar eu n-am mai putut să mă bucur de vizită. Cu siguranță m-a confundat cu altcineva, dar nici nu a stat să înteleagă că făcuse o confuzie.

2. Te inteleg perfect - nici mie nu mi-ar mai fi priit :O

4. Am vizitat și eu aceste locuri! Sunt foarte frumoase! Parcul lui Căliman mi-a plăcut foarte mult! Este mai recent construit!
    Weekend plăcut!

1. Mi-ar fi plăcut să pot sta până seara să-l vad luminat.
      Weekend plăcut și ție!

Va mulțumesc pentru vizită!