marți, 20 decembrie 2022

Premiu concurs Împodobim (și) bradul anului trecut

 Cu ceva timp în urmă descopeream concursul anual organizat de Rux (Copilărim), numit ”Împodobim bradul virtual”. Anul acesta au fost organizate două ediții: 

Am participat la amândouă, fiindu-mi drag să confecționez ornamente cu absolut orice ocazie posibilă. Domnul random și Rux m-au desemnat câștigătoarea ediției cu numărul XII. Mă anunțase Rux cu câteva zile înainte că va trimite coletul, de altfel ea mi-a scris și între timp, doar că eu cu răceala mea nu am mai reușit să verific și mailul. Azi am văzut de-abia, dar după ce ajunsese deja coletul cu premiul la mine. Dacă vreți să vedeți lucrarea cu care am participat, o găsiți aici : Globulețe din carton - Împodobim bradul virtual cu Rux
Am fost impresionată de grija cu care a fost împachetat totul:



Dar mai ales de delicatețea ornamentelor și a felicitării. Plicurile în care au fost împachetați brăduții sunt minunate. Chiar sunt curioasă cum au fost făcuți. Sper ca Rux să îmi arate un tutorial.


Și pentru că brăduții sunt extraordinar de frumoși, au fost imediat ”arestați” și puși la loc de cinste în brăduțul lui Martinel.


6 comentarii:

  1. Chiar sunt extraordinar de frumosi! Si arata minunat in bradulet!
    Felicitari pentru premiu, Niko! Si felicitari lui Rux pentru realizarea lui!
    😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, M!! E frumos premiul! E un "premiu-dar"! Bradutii se potrivesc perfect in bradutul lui Martinel! A fost rasplatit si el! 😊 Doar te-a ajutat din plin! 😊 ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, a fost ajutor de nădejde. Dar oricum se văd mai bine în brăduțul mic. În cel mare s-ar pierde printre ramuri.

      Ștergere
  3. Ma bucur asa de mult!!! :)
    Sigur - cu prima ocazie am sa fac un mic tutorial, desi sunt si pe net, dar cred ca ar fi dragut :D - cu poze, nu video. Mi-a venit o idee, chiar acum (insa va trebui sa mai astepte :D)
    Bradul vostru arata tare frumos. :D Ma bucur ca pot sa fiu si eu alaturi de voi cu sufletul!
    Multumesc mult pentru gandurile bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulțumesc.
      Știu că de cele mai multe ori există tutoriale pe net, dar uneori nu le găsesști că nu știi cum să cauți.
      Toate cele bune!

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!