joi, 8 decembrie 2022

Stea, steluță .... Jurnal de advent (8/22)

 ⭐ Când... de data asta am ajuns în fața laptopului ceva mai devreme, dar am scris alt articol întâi și uite cum s-a făcut din nou ora 11 seara.

 Stare... azi e de bine, sunt fericită că am reușit să realizez ceea ce-mi propusesem urgent să fac : urna șemineu pentru tombola de la școală.

 În plus a venit mama să mă ajute să torn formele de ipsos tot pentru la școală. Azi doar am căutat matrițele, încă nu am reușit să mă apuc de ele.

Sunt puțin cam în urmă cu articolele, dar voi încerca să recuperez cât mai repede. Totuși în seara asta voi aloca timp blogosferei. mailul meu e plin cu notificări.

 Adventul de activități: pentru azi am primit cea mai simplă temă, un film de Crăciun, lucru care mi-a permis să mă ocup și de alte proiecte în timp ce mă uitam la film. Fără să știu de fapt făceam tema asta de câteva zile. La rând era ”The Santa Clause 3”. Ar urma 4, dar pe net încă nu e și nici la noi în cinematografe nu cred că a ajuns.... pardon scuzați, tocmai am descoperit că nici nu va ajunge în cinematografe deoarece.... este serial. Doar un sezon momentan, cu 6 episoade. Abia aștept să le văd.

 Adventul fotografic : Tema de zi a fost stea, iar Martinel s-a pregătit temeinic, a studiat cum se fac steluțele din fâșii de hârtie ( tutorial aici) și și-a făcut un globuleț steluță că așa se cere la concursul Ornamente de brad. Trebuie să-i amintesc să facă prima postare cu prima grupă de ornamente, dar și le-a pus în brad și nu mai stă să le pozeze separat. 

Doar că dorința lui era să-și facă ghirlandă pentru brăduț, așa ca a făcut multe steluțe colorate și le-a înșirat pe ață. Ghirlanda perfectă pentru brăduțul cu ornamente handmade:

PS: știați că aceste steluțe se numesc steluțe norocoase(Lucky star origami)? Oare de ce?

 Decoruri:  introduc o nouă rubrică în jurnal, aceea a decorurilor. În fiecare zi vreau să mai aranjez câte un colțișor în funcție de timpul disponibil. În week-end sper să ajung pe afară cu decorurile, vremea rece și ploioasă nu mi-a permis până acum.

Zilele trecute mi-am cumpărat un mic sătuc luminat. Mereu zic că nu mai cumpăr, dar chiar îmi doream acel sat. L-am pus azi sub brad lângă trenuleț. Funcționează cu baterii și mă bucur că nu mai trebuie băgat în priză. 




 Tema următoare : mereu la datorie, Martinel anunță și tema de mâine, Brad. V-am spus că cotrobăie peste tot în căutare de recuzită. Acum  a luat unul din brăduții făcuți de copii pentru tărg.




 Tema de ieri : 


15 comentarii:

  1. Ce simpatic e Martinel! Imi place mult ghirlanda!
    Spor la treburi si la mesterit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Corina. Cel mai bun prieten al copilăriei mele!

      Ștergere
  2. Ce mi-a placut tutorialul cu steluta! Si era la origine un pentagon! Un deliciu!. Mi-a placut ce ai cumparat. Din pacate nu am loc pentru asa ceva. Vazusem la Lidl ceva cu un fel de gradina cu decoruri, dar chiar nu am unde sa o pun. Ideea cu ghirlanda este minunata! Martinel este genial!
    Spor la tot, draga Niko! Cu asa echipa, totul este posibil...😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi, în timp ce tunam forme de ipsos, și slefuiam steluțe chiar mă gandeam că steaua este un puternic simbol al Crăciunului, iar noi avem mereu tedința să lucram stele cu 5 colțuri în timp ce Steaua de la Betleem are 6 colțuri. Cred că stiu grădina de la Lidl. Cu un fel de pod si o roată în mijloc care se învârte?
      Spor si ție!

      Ștergere
    2. Pe cea cu roata nu o vazusem. Era un fel de padure cu brazi in fundal. Ideea era ca era pe nivele si avea luminite. Cred ca este de efect, dar in ceva mai mult spatiu ambiental.

      Ștergere
    3. Cred că totuși vorbim de decoruri diferite. Am pus în articolul de zi poză cu cel de care spuneam eu (https://mniko.blogspot.com/2022/12/zapada-si-turta-dulce-jurnal-de-advent.html)

      Ștergere
  3. Voi incerca să fac și eu Origami Lucky Star, îmi place foarte mult cum ți-a ieșit ghirlanda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi place mult!😊

      Ștergere
    2. Spor îți doresc. Deși pare complicat este unul dintre cele mai ușoare moduri prin care poți face o stea.

      Ștergere
  4. Multă, multă, multă activitate !
    Cred că de fiecare steluță trebuie "legată "o dorință !
    Se spune că de Crăciun cei mari cumpără jucării pentru cei mici dar de fapt ei sunt primii beneficiari !
    Îți urez:spor la toate 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. normal că cei mari sunt primii beneficiare. Ce cadou poate fi mai fumos decât bucuria copiului când își deschide darul?
      Spor în toate dragă prietenă!

      Ștergere
  5. Uite asta e una dintre dorintele mele - sa pot face si eu obiecte din astea cu matrite turnate bla bla bla - am reusit doar perfoamanta de a modela aluat din acela cu sare :). Bun si ala...
    Am insa cateva figurine din ipsos primite in dar mai demult si tot am zis ca imi fac candva timp sa le pictez...
    Deci 4 e serial... si pe Netflix (n-am, dupa cum ziceam) .... vazusem un trailer la un moment pe facebook cred. Sa ne povestesti si noua cum este. Mie mi-au placut toate trei filmele. imi place Tim Allen (mi-a placut si in Craciunul cu familia Krank, hahaha - de cate ori imi amintesc de secventele cu botox ma bufneste rasul).

    Steaua norocoasa e geniala. Tot incerc sa imi amintesc de ce imi pare cunoscuta. Oare am facut si eu... sau am vrut, sau.... Nu stiu. Dar imi pare atat de cunoscuta. Oricum geniala idee sa faci ca o beteala din ea. O instalatie colorata (chiar - ma gandesc ca s-ar putea folosi o instalatie din aceasta cu leduri si ar arata fantastc, nu?
    Felicitari pentru rabdare :D - Martinel se bucura din toata inimioara lui :D.

    Superbe decorurile. Imi plac enorm genul acela de satucuri. Minunate. Si ce frumos sunt luminate si cu trenul... sa te bucuri de ele!!
    Intre timp tema prezentata de Martinel a fost indeplinita, dar asa am ajuns eu mai tarziu, sa las un gand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă nu am apucat să vedem vreun episod. E o perioada fff aglomerată a noi și văd că ajung di ce în ce mai tarziu la calculator.
      Îmi plac figurinele de ipsos, să le pictez mai ales, e relaxant. de turnat...o să citești în episodul de azi(astept sa se încarce pozele să le editez).
      Nu știu în ce măsură se pot pune beculețele în steluțe. Cred totuți că ar trebui un altfel de materia, poate hârtie de orez, ceva mai transparent.
      Îmi doream de mult un astfel de sătuc, mi se parea destul de piperat mereu și mereu ziceam că o să-mi fac eu din materiale reciclabile. Și mereu ajungeam să amân. De adata asta mi-am făcut singură un cadou.
      În ultimul timp si eu ajung din ce în ce mai tarziu. Și vad că în seara asta laptopul îmi face figuri. Sper să nu dea semne de boală.
      O seară liniștită.

      Ștergere
  6. Satucul pe langa care trece trenul e un decor superb! E... ca-ntr-un film de animatie! Satul de la "poalele bradului"! 😊 Cate povesti in satucul acesta! ❤

    Stelutele sunt dragalase tare! Imi place mult ghirlanda lui Martinel! Bravo lui! Sigur l-ai ajutat si tu un pic. 😊 Nu te lasa sufletul sa-l lasi doar pe mititel.

    Am vazut filmuletul - pare simplu de facut steluta norocoasa. 😊 Nu mai scriu ca fac si eu (doar gandesc!) pentru ca s-au adunat prea multe pe lista "vreau si eu".
    Spor in toate, Niko! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta chiar te sfătuiesc să o pui pe listă. E ceva ce poți face ușor stând la tv cu failia și care nu face ”mizerie”
      Spor.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!