duminică, 4 decembrie 2022

Clopoței de hârtie - Tutorial

 Pentru orenamentu din ziua nr 4 a Adventului fotografic am făcut clopoței de hârtie.



Materiale necesare:
  • două cercuri din carton galben, de aceeași dimensiune
  • carton verde pentru frunze
  • carton roșu pentru fructe (ilice)
  • ață roșie 
  • două mergeluțe roșii

Cercurile de carton le-am colorat pe mergine cu cariocă roșie și decorat cu o ștampilă cu steluțe. Mărgele le-am prins cu ața roșie și bandă dublu adezivă pe interiorul cercurilor.
 

Am rulat fiecare cerc să formez un con și l-am lipit tot cu bandă dublu adezivă.

   
 

Cu ajutorul ațelor am legat cei doi clopoței împreună și i-am lipit între ei cu bandă dubluadezivă.
 
 

Le-am atașat o agățătoare și cu ajutorul frunzelor și ilicelor am acoperit nodurile făcute prin legarea ațelor.

 

 Clopoțeii sunt făcuți după o idee  preluată de aici. Nu am respectat dimensiunile din filmuleț deoarece vroiam să fac un ornament cât mai mic.

4 comentarii:

  1. Sunt frumosi! Voi incerca sa fac si eu - par a fi simplu de facut, dar aparentele de "simplu" m-au inselat si cu alte ocazii. 😊
    Multumesc pentru indicatii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu sunt greuu de făcut și nici timp mult nu mi-a luat. Spor!

      Ștergere
  2. Nu ai idee cat ma bucur ! Cand ma uitam dupa clopotei, pe langa unii din material de burete cu sclipici, i-am vazut si pe acestia si mi-au placut foarte tare. Dar eu deja aveam ideea mea cu clopotelul argintiu... asa ca nu am mai stat sa vad tutorialul si ramasesem asa cu gandul la ei.
    Deci asa se fac :D! iti multumesc pentru tutorial :D As putea incerca sa fac si eu unii mici mici pentru Rukkusu candva :p. Imi pun semn. hihi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar e simplu. Anul acesta pentru ornamente fac lucruri simple ca să am timp. Mi-am propus sa ma axez în special pe hârtie pentru asta.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!