marți, 20 decembrie 2022

Fulg de nea - Jurnal de advent (19/22)

 ❄ Data, ora: încep articolul luni sprea marți noaptea, în speranța că o să-l și termin, deși abia mai țin ochii deschiși.

 ❄ Starea mea de sănătate oscilează. Deși m-am protejat zilele trecute și nu am ieșit deloc din casă, azi am fost nevoită să fac mai multe drumuri și deja se simte, și se simte rău, nu bine. Mai întâi am dus copilul mare la liceu, la Secret Santa. Tot azi au avut și târgul caritabil, dar nu a făcut decât să ducă felicitările pregătite. Apoi m-am dus să iau ochelarii celei mici și să mă interesez de ai mei. Știam că durează mai mult ai mei fiind niște lentile pe comandă, dar cele zece zile lucrătoare pe care mi le comunicaseră pică în vacanța lor de sărbători. Că au crezut că se încadrează. Nu se încadrau nici măcar cu zece zile calendaristice cum înțelesesem eu, că ei de joi nu mai lucrează pănă în 9 ianuarie. Cu alte cuvinte tot nu am ochelari. Se va face aproape o lună de la comanda( am fost în 12 dec). 

Am lăsat copilul mic la școală, l-am recuperat de acasă pe cel mare( care e mai rău ca ieri) și ne-am dus la medicul de familie. S-a lăsat cu o listă lungăăăă de medicamente, pe care nici nu le găsim pe toate și numai spun că deja am dat 300 de lei pe ceea ce am luat doar azi. Mâine mai mă duc o tură pe la farmacii.

 ❄ Vizionez:  nu chiar vizionez, că mai mult adorm, dar am deschis televizorul pe Diva, la filmele de Crăciun. Sunt bune să ruleze acolo în surdină în perioada asta de zăcut în pat.

 ❄ Adventul fotografic: Martinel a tras de mine bine azi să facem măcar proiectele lui. După ce a terminat coronița pentru ieri, s-a apucat de un fulg din beșișoare de urechi. S-a inspirat de aici, dar pentru că îi trebuia ceva mic, a făcut ceva asemănător cu centrul, apoi pentru că i se părea că seamănă cu o floare a mai adăugar bețele de legătură și acum fulgul lui seamănă cu cârma unei nave.


 ❄ Adeventul cu activități :cum spuneam și la postarea anterioară, parcă mi-a turnat cineva plumb în mâini. Nu reușesc să mă adun să mă țin de proiecte, chiar dacă temele sunt drăgălașe foc : ”Pufoșel din ghem de lânâ”. 


Update (Fila de jurnal din 20):  


 ❄ Tema următoare: Martinel deja e apăsat de gânduri, Tema pare simplă, Glob, dar ca de obicei, fiind o temă cu multă libertate de mișcare, alegerile devin dificile. Să sperăm că se hotărăște până mâine la ceva. 


 ❄ Tema anterioară: 

Coroniță - Ziua 18


6 comentarii:

  1. Eu ce sa mai zic cu cele trei perechi de ochelari la care ma uit :))))
    Ar fi chiar 4 pentru ca mai am unii pe care chiar i-as putea purta, daca nu ar fi..... intr-o pernita. Frustrant. Ma tot gandesc ce sa pun eu in locul acela gol - de-as gasit pernite din silicon care sa se potriveasca... ce bine ar fi. :(

    Revenind insa la fulg - mie imi place fffff mult cum a iesit (ai dreptate, aduce putin a ancora, acum ca ma uit mai bine, insa mie imi place tare, tare mult :D).
    Este foarte frumos si proiectul din pompoms -am facut intr-un an un bradut bazat pe ideea asta. Ce mult mi-a placut :D.
    Iti doresc multa sanatate si spor sa reusesti sa faci tot ce iti propui!! :)
    Pupici!!

    ps: apropo de glob, tare mult mi-ar fi placut sa fac si unul din acela de sticla cu gen ornament :))) sau plastic.. dar efectiv nu am timp - si mi-ar fi placut si unul pictat :D. Dar pana la urma, am reusit sa fac altceva simpatic, mai ramane sa reusesc sa fac si pozele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E deja enervant că fără ochelari efectiv nu poti sta si se scumpesc intr-un ritm atâat de alarmant că nici nu mai poți să ții pasul. Și la dentist e la fel.
      Mi-a plăcut ideea fulgului din bețe de urechi și poate că în locul acelor legături ar fi mers mai bine niște mărgeluțe, dar mi-a fost lene să le caut.
      PS: nu știu ce am avut în cap când am pus tema glob. Încă nu m-am apucat de ea și nici nu știu ce voi face.

      Ștergere
  2. Cred ca dincolo nu am spus ca imi place coronita. Si imi place si pufosenia. Nu am facut vreodata obiecte din betisoare. Martinel este chiar inventativ.
    Sanatate multa, Niko! Cred ca putina odihna e necesara! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am mai jucat cu bețișoarele dar lipite pe hârtie (https://mniko.blogspot.com/2020/12/ziua-21-cu-surprize.html). Poți face lucruri deosebite cu ele. Am văzut inclusiv flori sau ghivece cu flori.

      Ștergere
  3. Cine a zis ca un fulg de nea nu poate lua forma unei carme de vaporas?! 😊 E super! Acum imi vine in minte barcuta pe care am facut-o la un moment dat: nu i-ar fi stricat un... fulg de nea ca acesta. 😊
    Cred ca nu e suficient doar sa nu iesiti din casa - trebuie sa "stati cuminti". 😊 Sunt sigura ca stii si tu acest lucru si stiu ca nu intotdeauna e posibil, doar ca... E simplu sa dau din tastatura, mai ales ca nici eu nu-mi urmez propriile "sfaturi" cand se intampla sa am nevoie de pastilute. 😊
    Insanatosire grabnica! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spre norocul meu, eu merg spre bine. Cu Cri e problematic, ea chiar sta doar în pat.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!