sâmbătă, 24 decembrie 2022

Nativity - Scena Nașterii - Jurnal de advent (24/22)

 👪 Data, ora:  Ajunul Crăciunului, dimineața. Încă nu-mi vine să cred că am ajuns la ultima zi de Advent.

 👪 Stare: Azi mă simt nerăbdătoare, ca un copil în ziua de Crăciun. Și cu emoții multe pentru ziua de mâine. Nerăbdătoare să termin curățenia, să termin tot de așezat, să împachetez cadoruile. Emoții...doar starea aia de așteptare a lucrului bun ce urmează să se întâmple, ce precede bucuria unei reușite, plecării într-o vacanță...nu găsesc acum cuvintele s-o descriu.

 👪 Pregătiri:  E dimineață, așa că pregătirile pentru azi nu sunt gata, urmează să înceapă imediat ce toată casa se trezește și ia micul dejun. Așa că profit acum că e liniște să fac această postare, mai târziu va începe haosul înainte să se facă iar liniște. 

 👪 Ascult: Colinde cu Ștefan Hrușcă. Parcă e oficial Crăciunul când asculți aceste colinde. 


 👪 Adventul cu activități: azi e temă de bucătărie, fursecuri pentru Moș Crăciun. Nu știu dacă vor fi chiar fursecuri, dar va fi cozonac și o prăjitură.

👪 Adventul fotografic: Martinel, matinal ca de obicei, a trecut printr-o întreagă gamă de emoții deja. Nu își găsea materialele necesare pentru ultima decorațiune din acest calendar. După ce a tras de mine pănă am găsit cele necesare, mi-a și arătat ce vroia să facă (aici), s-a apucat de lucru. E foarte încântat de ornamentul lui:


👪 Decor: Martinel e încântat și de brăduțul lui numai cu ornamente handmade. Nu arată tocmai grozav acum , fiecare ornament e așezat pe măsură ce a fost lucrat și majoritatea au rămas chiar în locul unde au fost pozate. Dar anul viitor va avea grijă să le așeze mai frumos:

  

 

👪 Tema anterioară: 

Sciplici/auriu/argintiu - Ziua 23

👪 La final: Le mulțumesc în mod deosebit celor care m-au însoțit pe parcursul acestui advent fotografic (ordinea este aleatoare - toate îmi sunteți dragi): 









În încheiere, vă doresc vă reamintesc că tabele sunt deschise până la sfârșitul anului, atât la Adventul fotografic, cât și la concursul Ornamente de brad.

Sărbătoarea Nașterii Domnului să vă umple casele de liniște, pace, bucurie și sănătate multă, iar Moșul să vă aducă ceea ce vă doriți



8 comentarii:

  1. E minunata decoratiunea lui Martinel! E simpla, naturala, fix asa cum a fost Venirea. 😊 Bradutul lui e minunat de colorat! E vesel! 😊 Bravo lui!

    Sa aveti o seara linistita si vesela! 😊
    Si eu iti multumesc, M, pentru ocazia de a-mi testa limitele in ceea ce priveste "mesteritul" si "blogaritul zilnic". Uau! A fost un tur de forta in aceste 24 de zile, desi am mai luat-o si pe scurtatura, insa important e ca m-am distrat alaturi de "colege" super-talentate si hazlii! Cred ca la ornamente nu voi reusi sa recuperez dar... cine stie?!
    Si iti multumesc si pentru urare! La fel iti doresc si eu tie si dragilor tai! Craciun fericit! 💕 Sanatate si infinite bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțuesc Diana, Sper că ați petrecut frumos zilele acestea. Mă bucur că drumul parcurs asa cum scurtaturi sau nu, a fost plin de voiosie. Sa sperăm că vom putea repeta experienta si anul viitor.

      Ștergere
  2. Draga Niko, multumesc mult pentru jocul inedit. Iar Martinel a fost minunat cum a ghidonat
    lucrurile si cu cata imaginatie.
    Sa aveti o Sarbatoare a Craciunului minunata! Sanatate si bucurii tie si celor dragi tie.
    😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc si eu pentru participare si că mi-ai fost alături tot anul în calendarul Creativ..Zile frumoase si relaxante vă doresc.

      Ștergere
  3. Craciun fericit!!!!
    Marticel are un bradut absolut fermecator!!! :) Si maaaaare. Aveam impresia ca este mai micut :D - este insa perfect pentru Martinel :D.
    A fost o calatorie superba - mi-a placut tare mult si abia asteptam sa apara tema urmatoare - era ca si cum, in fiecare zi, primeam un mic dar. Se deschidea cate o usita in care un cuvant creator (sau mai multe, dupa caz) te invita sa iti alegi din incaparea lui enorma, picuri de imaginatie, care sa se te ajute sa mai creezi o fila din calendarul magic.
    M-am bucurat in fiecare zi sa aflu ce fac Martinel, Bo, Cerbul si Pitica. Iar Rukkusu ii/va astepta nerabdatoare si emotionata sa le/va arate ce a mai facut si ea pe acolo :).

    Decoratiunea de astazi este superba - cea care m-a inspirat pe mine era tot cu bete facuta - si chiar imi doream foatre mult sa vad o decoratiune facuta cu asa ceva - cred ca Martinel citeste uneori gandurile :)))))). Este foarte frumoasa!

    Sa fiti cu bine, sanatosi si voiosi! Craciun fericit, cu pace si lumina si liniste si multa bucurie.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa simt si eu calendarele astea de advent. De asta nici nu tin listele la vedere, ca să simt emotia aia, asteptarea...Am niste săculeți de advent și de obicei pun biletele cu tema în ei.
      Si eu m-am bucurat de mascotele noastre. Si da voi face si anul viitor Adventul fotografic, dar personal voi vedea atunci ce mascotă voi alege, daca continu-i cu Martinel sau va preda stafeta.
      Sarbatori fericite și vouă!

      Ștergere
  4. Vă doresc să aveți sărbători pline de Lumină ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!