sâmbătă, 3 decembrie 2022

Fulg de nea drăgălaș - Împodobim bradul virtual cu Rux ( editia XIII)

 Concursul organizat de Rux, Împodobim bradul virtual a ajuns la ediția XII. Tema din acest an este ”Drăgălaș”, iar termenul este 11 decembrie. Deci dacă vreți să participați, încă mai aveți timp să faceți un ornament drăgălaș pe care să-l înscrieți în concurs.

După ce am făcut globulețele din carton pentru tema vintage a bradului de anul trecut, rămăsesem cumva în pană de idei, nu prea îmi trecea prin cap ce aș putea face să fie considerat drăgălas. Și totuși orice pufoșenie care mai are și ochișori nu poate fi catalogată ca fiind nimic altceva decât drăgălaș. Așa am ajuns la un fulg din fire cu ochișori albaștri și zâmbăreț. La încheieturi am lipit perluțe albe.

E puțin cam mare și agățat în brad pare un zurliu dansator. Are și un frate mai mic și serios: în mijloc are lipit un mic clopoțel și pe margini bile de polistiren pudrate cu sclipici




Modul de realizare al fulgilor din fire este explicat aici : video

11 comentarii:

  1. Chiar e drăgălaș! Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragalasi sunt fulgii acestia de zapada! Par pufosi, ca cei care, uneori, cad din cer. Ce-ar fi sa vedem cum plutesc in dreptul ferestrelor astfel de fulgi de nea?! 😊 Mmmm... Poate ca cei pe care-i vedem cand ninge pufos arata la fel, doar ca n-am fost prea atenti la ei. 😊
    Frumoase ornamente ai reusit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe întâi, cand a nins, chiar așa păreau fulgii, mari și pufoși. Îmi place mult cand ninge așa, dar mi-e groază apoi de stratul de zăpadă pe străzi.
      Mulțumesc Diana!

      Ștergere
  3. Ce simpatic tutorialul si usor de facut. Fain de tot ti-a iesit. Si ce idee sa-l accesorizezi in felul asta.
    Va sta minunat in brad. Ma intreb daca l-ai da cu fixativ fi mai batos?
    E deja duminica, asa ca sa-ti fie placuta, draga Niko! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nu îmi aparține ideea de a fi accesorizat asa. Vazusem mai demult un filmuleț pe fb dar nu am găsit pe youtube nimic cu ochisării Doar aici https://fabartdiy.org/kids-craft-yarn-thread-snowflake-diy-tutorial/

      Ștergere
    2. A, cred că trebuie legat la distante mai mici sau făcut mai mic ca să fie mai bătos, Al doilea e considerabil mai mic si nu se mai deformeaza la fel cand e în brad.

      Ștergere
  4. Vai cat sunt de minunati amandoi fulgii!! Niste ragalasi! Ce ma bucur ca impodobim si bradutul de anul acesta impreuna!
    Iti multumesc si pentru tutorial - mi-ar placea sa fac si eu macar unul :D
    Hihi - super draguti sunt!
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi-a făcut placere sa lucrez ceva pentru brăduți virtuali. Sunt ușor de făcut și tare drăgălași.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!