marți, 18 octombrie 2022

Idei de craft cu semințe

A început deja a treia săptămână din provocarea creativă Materiale din natură. De data aceasta ne jucăm cu SEMINȚE. De care? de orice fel : porumb, grâu, fasole, floarea soarelui, bostan, dovleac, ardei,, roșii, etc...


Dacă sunteți pasionați de craft și doriți să împărtășiți cu noi realizările voastre, puteți să vă înscrieți lucrările în tabele corespunzătoare de pe această pagină : Înscriere lucrări

Iată câteva idei creative cu semințe:

1. sticlă

sursa

2. colaje cu animaluțe

Tutorial

3. spice de grâu

sursa

4. flori

Video

5. tablouri

sursa

6. ramă foto

sursa

7. ornamente 

sursa

8. portrete

sursa

9. copaci toamna

sursa

10. Sporul casei

8 comentarii:

  1. Ah ce frumoase sunt toate, as face și eu cu copii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copii sigur ar fi incantatți de un asemenea proiect. Spor să aveți!

      Ștergere
  2. Ce idei deosebite! Pana la urma se potrivesc si cu acul persan...🙂
    Multumesc, Niko pentru o documentare profesionista.
    Spor la tot! Pup!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru compliment.
      Da, cred că poți îmbina tehnica acului persan cu ceva semințe. Cred ca ar ieși ceva deosebit. Mult spor!

      Ștergere
  3. Tare-s frumoase! Elegante de-a dreptu' unele! Iti multumesc pentru idei! Dar sa vezi cu ce vin! :)) E din "capul meu"! :)) Avand probleme cu laptopul nu prea am reusit sa accesez ceva "inspiratii" si... deh! Sper sa si pot posta! Pfuuu! Am oftat intr-o ora cat intr-o luna!
    Zile senine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îți rezolvi problemele cu laptopul. O curțțare temeinică a memoriei am auzit că e soluția, asta a facut o prietena care la fel spunea ca abia mai mergea laptopul. Si sotul meu ma bate la cap sa-l duc sa-i pun o memorie mai mare si mereu aman că nu am timp sa stau sa salvez tot ce e în el, dar începe și al meu să dea semne de oboseala.
      Și proiectul meu e la stadiul de idee. Sper să o pun în aplicarea în seara asta.

      Ștergere
    2. Am cam eliberat memoria, dar si mie mi se spune sa cumpar mai mare, dar... Pfuuu. Cand eliberez memoria se misca destul de bine. In ultimul timp, insa, a mai venit una: taste blocate - de fapt, nu-s blocate, dar nu isi fac datoria sa scrie C, B, ! . cand ma grabesc mai tare! Tin apasate tastele amintite si cate un minut!! :(( Apoi, fara apasari, functioneaza perfect si iar isi iau o pauza... Of! (al cata-lea of o fi nu mai stiu!) :))

      Ștergere
    3. Am avut odata, demult, aceeași problema cu tastele, dar nu mai știu cum s-a rezolvat. Alta tastatura? Ca totuși parca nu aveam laptop.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!