joi, 13 octombrie 2022

Fila de jurnal (3)

 💧 - joi, 13 octombrie, seara târziu

💧 - până acum nici nu am relizat că suntem în 13, oare de asta să-mi fi fost mie ziua fără spor?

💧- vremea se menține frumoasă, cu soare la prânz, dar secetoasă. Deși m-ar incomoda în planurile mele, cred că sunt neccesare niște ploi.

💧 - ieri am profitat de ziua vremea călduroasă și fără vân și am lucrat în grădină, am scos ardeii și vinetele, adunând ultima recoltă pe anul acesta. Ardeii iuți au fost cei mai productivi, i-am laăsat special să se înroșească și urmează să-i însir pe ață la uscat. Îmi place să fac ghirlande cu ei, ca la tărgurile de toamnă. Cred că anul acesta îi voi pune în bucătarie la uscat, ca decor și poate voi găsi și niște dovleci portocalii mai micuți. 

💧- ca de obicei, blănoșii năștri ne-au însoțit la treabă! 

💧 - îmi fac zilnic timp măcar câteva minute de goblenul cu pietricele. Nu am pre mult timp la dispoziție totuși și mi se pare că înaintez cam greu. Abia aștept să-l termin 

💧 - a trebuit să-i comand fetei niște manuale, așa că am profitat să-mi iau și mie ceva nou. Layla - Colleen Hoover, una din autoarele mele preferate. Am început s-o citesc, dar mă surprinde că nu mai citesc la fel de repede ca altă dată.  

💧 - e saptămâna din provocarea de octombrie dedicată ordinii, aranjez în fiecare zi câte ceva, dar la fel și aici nu merge la fel de repede pe cât mi-aș dori. Poate și pentru că pe de o parte strâng și pe alta scot. Avem un eveniment important în week-end, se mărită o verișoară și am început să ne verificăm ținutele alese. Plus că am descoperit că totuși ne trebuie câte două ținute, una pentru biserică, alta pentru la local. E timp prea mult intre cele două și .... de când e la modă să ai două ținute la nuntă? Mi-aduc aminte că doar nașa și soacrele se schimbau așa. 

💧 - mâine am programare la unghii și eu nu mă pot hotărî ce culoare să le fac. Îmi luasem o rochie verde și parcă nu mă încântă să fac unghiile în culoarea rochiei. Acum nu mai sunt sigură nici că iau rochia verde sau alta mov. Plus că varianta pentru biserică ar fi roșie. Probleme existențiale, nu glumă! 

💧- tot maine, pentru că e sărbătoare mi-am propus să termin proiectul cu boabe de cafea. Și am primit ca temă de la o prietenă să fac o structura ADN. Am găsit și tutorial cu paie de plastic așa cum mă gândisem să folosesc. 



Sincer, abia aștept să mă joc cu proiectele astea.

💧 - Să aveți o zi cu spor!




8 comentarii:

  1. Blanosii par a fi foarte harnici in ceea ce fac ei pe acolo! 😊 ❤ Cat de scumpici pot fi! Datorita lor mai luati si voi o pauza de la gradinarit! Le mai faceti o poza, le mai spuneti ceva... 😊 Veselie la voi acolo, nu doar bunatati si frumuseti!
    Sunt tare reusite structurile ADN! Ultimul model e si foarte migalos, sa zic asa. 😊 Multumesc pentru idei!

    Eeeee! Pentru ca e cu nunta imediat ai avut mai putin spor. Ca nu e de ici-de-colo o nunta a cuiva atat de apropiat. Rosu, verde, mov... Culori faine ai ales pentru tinute! "Trage la sorti" daca nu te poti hotari la rosu sau la mov. 😊 Hazardul e mai... hotarat, stiu din experienta. 😊
    Distractie frumoasa la nunta! Distractie frumoasa in weekend! Distractie frumoasa in fiecare zi! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Între timp m-am hotărât la rochia mov și mi-am făcut unghiile ca atare.
      Un weekend frumos și ție!

      Ștergere
  2. Distractie frumoasa la nunta! Orice ai alege esti minunata, tinuta e doar un detaliu! Si orice ai face, fie proiect, citit sau goblenit sa fie cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare interesant proiectul. O sa-l urmaresc in weekend. Recunosc ca nici pentru o nunta nu mai imi fac probleme 'existentiale'. Daca e multa lume, ma diluez in ansamblu. Problema mea la astfel de evenimente sunt decibelii. Pe cuvant daca inteleg de ce trebuie sa se dea atat de tare muzica, de nu mai poti vorbi nici la 10 centimetri departare. Trebuie sa iesi afara sa poti vorbi!
    Am inceput sa usuc ardei iuti si apoi sa-i rasnesc eu. Sa stiu ce pun acolo.
    Ieri am descoperit ca pe palier este un caine care seamana cu ai tai. Pustiul care iesise cu el a zis ca il cheama Pixel. Din pacate nu l-am intrebat de rasa e. Poate imi spui de ai tai, sa compar.
    Petrecere frumoasa si veselie, draga Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dintre proiecte am făcut doar unul, cel cu cafeau. Cel cu ADN-ul a fost amânat pănă după nuntă.
      Sincer sper să fiu așezată undeva mai departe de acei decibeli.
      Ardeii iuți îî usuc din același motiv, ne-am învățat cu boiaua de casă.
      Cănii mei sunt Labradori.
      Multumesc, Suzana.

      Ștergere
  4. Cât de drăguți sunt blănoșii prin grădină !
    Nu am citit "Layla"...
    Nu am probleme referitor la cifra "13" (1+3=4/muncă fizică) 😉
    Cu orice te-ai decis să te îmbraci, important este să te simți bine !
    Să ai parte de multă distracție la nuntă ! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am privit niciodată din acest unghi numărul 13. Dar nici nu m-am ferit prea mult de el. Ba chiar mi-amintesc că aveam o perioada în care era numărul preferat ales.
      Layla e o carte care chiar merită, m-a ținut cu sufletul la gura, cum se zice.
      Multumesc.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!