duminică, 2 octombrie 2022

Idei de craft cu pietricele

 Săptămâna viitoare începe penultima etapă din calendarul reacreativ, cea destinată Materialelor din natură, iar prima temă este realizarea de obiecte handmade/craft folosind pietricele.

Dacă sunteți pasionași de craft și doriți să împărtășiți cu noi realizările voastre, puteți să vă înscrieți lucrările în tabele corespunzătoare de pe această pagină : Înscriere lucrări

Iată cateva idei de craft cu pietricele:

 1. Covoraș de baie/intrare

Tutorial

2. Suport pentru pahare/ibric

3. Suport pentru lumânare

4. Ghiveci

5. Tablouri

6. Amprente 

7. Jocul  ”X și 0”

8. Pietre decorate prin transfer de fotografie

9. Căsuțe pentru păsări

10. Ramă foto

11. Pietre pictate

12. Cactuși:

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Si mie! Greu să ma hotărăsc ce să aleg pentru proiectul meu.

      Ștergere
  2. Frumoase tutoriale si cu adevarat greu de ales.
    Vad ca tot saptamanal vei pune tabelele. Nu-i nimic. Le putem introduce si sub forma de comentarii.
    Daca as avea gradina, cred ca acele cutiute pentru pasari ar arata minunat acolo.
    Multumesc, Niko! O saptamana frumoasa la voi!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana, imi pare rau, dar mie imi e mai bine in acest mod. Dar nu e absolut nicio problema daca le introduci sub forma de comentarii. Le pot pune si eu in tabel in omentul in care apar. Inteleg ca ai un program incarcat si e posibil sa nu poti posta fix in saptamana respectiva. Asta inseamna ca poti intarzia sau ca le faci in avans?

      Ștergere
    2. Habar nu am cum si cand le voi face. Banuiesc ca nu are importanta. O sa incerc sa ma incadrez. Daca nu, le pun in comentarii, nicio problema. Seara buna, Niko!

      Ștergere
    3. Am înteles. Pot să îți promit altceva totuși, dacă vei întarzia, dacă nu apare linkul tău în tabel atunci când âl pun pe următorul, âl redeschid când ești gata și îl adăugam atunci.
      Seara bună și ție!

      Ștergere
  3. Sunt frumoase toate! Cam pe toate le-am vazut in cautarile mele dupa inspiratie, si am ales deja ceea ce mi s-a parut cel mai simplu de facut. Am facut si niste cactusi in miniatura. Altfel spus: am terminat tema, mai trebuie sa editez foto si sa scriu textul.
    Saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, ce harnica esti! Eu abia m-am hotarat ce sa fac.
    Voi incerca pentru saptamana viitoare sa le pun mai repede, desi cred c[ deja ai placat in caurarea surselor de inspiratie

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!