sâmbătă, 17 septembrie 2022

Calendar Recreativ : Materiale din natură

 Penultima etapă a calendarului Recreativ este dedicată toamnei, acest anotimp atât de ofertant, de bogat, de colorat. Și ce ar putea fi mai frumos pentru calendarul nostru decât joaca cu 

Materiale din natură

În cadrul acestei etape se cere realizarea de obiecte handmade care să folosească materiale din natură cerute în fiecare săptămână a etapei.

Perioada :  3 octombrie - 27 noiembrie

 

Reguli:
  • temele sunt  săptămânale, în fiecare săptămână vedetă va fi ceva oferit de natură
  • la fiecare temă se va realiza un obiect la alegere care se bazează pe materia primă cerută. Materiale din natură se pot combina, dar ”vedetă” trebuie să fie în cea mai mare proporție
  • tehnica de realizare și destinația obiectului creat este alegerea fiecărui participant
  • tabelele pentru înscrierea lucrărilor vor fi adăugate la această postare de la o saptămană la alta și vor fi deschise doar în săptămâna respectivă
  • vă rog să includeți în postarea dvs link către această postare.
  • link-ul dvs trebuie să ducă la postarea ce răspunde provocării, nu către blogul dvs în general
  • la fiecare temă, se pot înscrie maxim trei lucrări de persoană.

Temele acestei etape:


MN1 : Pietricele 3 - 9 octombrie
          
MN2 : Cafea 10 - 16 octombrie

MN3 : Semințe 17 - 23 octombrie
            
MN4 :  Coji de ou 24 - 30 octombrie

MN5 : Flori 31 octombrie - 6 noiembrie

MN6 : Frunze 7 - 13 noiembrie

MN7 : Crengi și crenguțe 14 - 20 noiembrie

MN8 : Fructe cu coaja tare 21 - 27 noiembrie


Precizări suplimentare 

  • Florile pot fi folosite în proiectele voastre fie integral, fie doar petale, presate sau abia culese și aranjate frumos într-un buchet. 
  • la tema Crengi și crenguțe se pot folosi și felii de lemn
  • La ultima temă, fructe cu coaja tare, se pot folosi fie fructele întregi, fie doar coaja acestora : nuci, castane, ghindă, fistic
Spor și inspirație!

12 comentarii:

  1. Boabe de cafea?! 😃 Ma asteptam sa fie mai "greu" altceva... Imi dau seama ca n-am mai avut in casa de (prea) mult timp cafea boabe. 😊
    Sunt frumoase temele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Auci, Diana. Nu mi-am dat seama ca tema e atat de restrictiva. Recunosc, am pus-o cu gandul la mine care are o cutie de cafea boabe (nu i-au placut sotului pt masina de cafea) pastrata doar pentru un astfel de proiect. Stiu ca sunt detul de scumpe boabele de cafea si singer nu vad rostul sa cheltui mult pentru o punga doar ca safaci un proiect creativ, oricat de spectaculor arata. Am schimbat tema in ”Cafea”, așa că o poți folosi în ce forma vrei tu și o ai la îndemână. Știu că se poate picta cu cafea, văzusem mai demult că la noi în țară e o doamnă care face tablouri spectaculoase pictate doar cu cafea în diferite concentrații (https://www.replicahd.ro/magie-din-boabe-de-cafea-arta-bruna-a-unei-hunedorence-galerie/)

      Ștergere
    2. Am vazut lucrarile artistei din Hunedoara! Multumesc pentru link! Nu doar lucrarile (toate, nu doar acuarela-cafea) ei sunt gingase, ci si modul in care e scris articolul!

      N-am idee cat mai costa cafeaua boabe, dar o mana de boabe am de la cine lua. 😊 Culmea! La a cumpara cafea boabe nu m-am gandit! 😃
      M-a luat, cumva, prin surprindere "boabe de cafea". 😊 Din noiembrie 2019 n-am mai rasnit boabe de cafea. Hm! Constat ca mi-e dor de parfumul boabelor proaspat rasnite! Ideea de "acuarela-cafea" a inceput deja sa-mi preocupe neuronul... Mmmm... poate tot boabele m-ar ajuta mai mult, la cat de talentata sunt la desenat/pictat...

      Ștergere
    3. La mine gasesti maimult cafea boabe, ne place cafea proaspat rasnita si sotul si-a luat masina de cafea care macina cafea pe loc.
      Spor si inspiratie la a gasi combinatia perfecta pentru tine la acesta provocare.

      Ștergere
  2. Va trebui sa imi pun imaginatia la lucru si sa impletesc provocarea ta cu luna felicitarilor la Beccy, in noiembrie.
    Asta zic si eu provocare...Revin sambata in B. Doar bine si cu sanatate la voi. Pup.😙❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigură că o să gasești combinația perfecta între materialele din natură și felicitarile la Beccy.
      Distractie plăcută în continuare!

      Ștergere
  3. Aștept, cu drag, să vă admir realizările ! Mult succes !
    Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!