marți, 4 octombrie 2022

Back to school, lucrările participanților

 

Încă de la începutul calendarelor recreative din acest an mi-am propus să fac și o galerie a lucrărilor participante, dar nu am reușit încă. Ar fi normal să încep cu începutul, dar la mine normalul nu e mereu norml, încep cu etapa care tocmai s-a încheiat, cea dedicată întoarcerii la școală.

Le mulțumesc Dianei și Suzanei pentru participare și le felicit pentru creativitatea lor.








BtS1 : Suport de creioane  


 



BtS2 : Coperți de hârtie





BtS3 : Etichete




2.Suzana 



BtS4 : Penar

1. Diana


8 comentarii:

  1. Multumesc pentru prezentare, Niko! 😘 ❤
    Aproape ca nu-mi recunosc "operele". 😃

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca în curând să le pun și la celelalte etape din calendar.

      Ștergere
  2. Foarte frumoase toate lucrarile. Felicitari doamnelor care le-au realizat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia acum am vazut. Multumesc pentru acest frumos rezumat al muncii noastre si
    inca o data multumesc pentru impulsurile oferite, draga Niko!
    Seara buna! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i asa că arată superb adunate împreuna?
      Seara bună și ție!

      Ștergere
    2. Chiar asa e! Daca ai sti ce bucuroasa sunt ca am mai experimentat cate ceva...
      ❤️😘

      Ștergere
    3. Si eu!. Chiar daca am mai rata provocari, m-a tinut in priză mai mult decât în anii anteriori și am descoperit și lucruri noi.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!