vineri, 7 octombrie 2022

Fila de jurnal (1)

💧 - vineri, 7 octombrie, seara târziu
💧 - azi am descoperit și eu în sfârșit emoticoanele pe blog. Mereu mă întrebam cum le introduc cei care le foloseau când le găseam prin comentarii sau pe alte bloguri.
💧- vremea a fost frumoasă, doar câțiva nori răzleți, fără ploaie și fără vânt, dar destul de rece noaptea, au începu temperaturile sub 10 grade

💧 - știam că am o zi destul de aglomerată cu școala fetelor, dar și cu elevi la pregătire, motiv pentru care nu mi-am făcut planuri de a trebălui pe lângă casă, doar să bag o mașină de rufe la spălat. Și totuși cumva azi am reușit să fac mult mai multe decât aș fi sperat cu o planificare riguroasă

💧 - am început dimineață când m-am întors de la liceu și am găsit florile tremurând la cele 8 grade indicate de termometru. Le pregătisem încă din weekend ( schimbat pământ, spălat ghivece, farfurii) să le pun pe verandă, locul lor de iernat. Dimineață doar am făcut curat, spalat pervazul, iar după-amiaza le-am mutat la locul lor. Inspectorul de serviciu (Fifi de data asta) si-a facut datoria și a cercetat tot.


 

💧 - florile care vor ierna în casă, la căldură, momentan doar au trecut pragul și formează un culoar la intrarea în casă, așteptând pregătirea locului de domiciliu. Aș vrea să trag mobila și să spăl geamurile înainte de a așeza florile.



💧 - am mai înaintat și cu camerele fetelor, de la care luasem pauză, alte treburi fiind mai urgente. Azi am terminat de aspirat/sters praful și am pus în sfârșit covoarele. Le-am mutat chiar si tablourile puzzle de pe pereți. Mai avem doar câteva cutii cu obiecte mici de desfăcut și aranjat pe și prin mobilă și terminăm definitiv cu acest schimb de camere.

💧 - la bucătărie pregătesc o reorganizare a unor dulapuri Am primit o plită pe inducție și vase speciale pentru ea și aș vrea să le pun separat de celellate pentru a fi mai ușor de folosit. Ne-am obișnuit deja cu plita și ni se pare mai rapidă decât aragazul

💧 - se presupunea că e săptămâna în care reduc ritmul, dar cred că mai degrabă mă încadrez în titlu ”Spun stop”, seara când mă retrag la masă, aprind lumănarea și stau doar eu cu ale mele, fie că mă relaxez pe laptop, fie că fac ceva de craft sau dor savurez un pahar de ceai/suc

💧 - mai degrabă pare că am început săptămâna numărul 2, ”Fac ordine” în flori, în camerele fetelor, planific să continui cu bucătăria....

💧 - nu mai fac planuri amănunțite pe zile, doar trasez linii generale de actiune pe săptămână, iar la final mă bucur de ceea ce am reușit să fac, fără să mă mai consum pentru ceea ce nu am apucat să fac.



 

8 comentarii:

  1. Supeeeer! Ma bucur mult pentru tine! Zile cu multa bucurie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci asta face Fifi in ghiveci! Inspecteaza! ❤ E marisor motanelul, dar la fel de dragalas! Cum zboara timpul!

    Uau! Cate plante ai! (ma mir de parca nu mi-as fi dat seama pana acum) 😊 E tare fain! Imi dau seama ca e destul de dificila (prea mult spus!) ingrijirea lor (in sensul ca e nevoie de ceva timp pentru toate) dar sa fie asa mult verde in casa, iarna, mi se pare super!

    Multe ai de facut! Spor la lucru!
    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca să-l citez pe soț, sper că se rezumă doar la inspectatul acesta superficial și nu se apucă să sape. Mă aștept să-l găsesc dormind înfășurat în jurul plantei, vara a mai dormit el prin ghivecele astea.
      Plantele mele la ghiveci... noroc că nu cer atât de multă atenție. Pămantul îl schimb la câțiva ani și doar cu ajutor( de obicei mama). acum mi-a luat vreo 3 zile să le fac pe cele care le vezi plus niște ghivece cu crini care rămân afară și peste iarnă. Udatul lor ...misiune delegată catre fete: una le are in grijă pe cele din casa, cealalta pe cele de afară.
      Weekend frumos și ție!

      Ștergere
  3. Ce-mi place culoarul cu plante, chiar si provizoriu cum e! Ai ceva de lucru cu ele. Si e tare bine ca
    delegi responsabilitati. Esti o harnicuta!
    Pentru ca nu pot aduce in casa ceea ce am pe balcon, decat in mica masura, am facut hainute pentru ghivece, sa nu fie atat de reci si sa nu se strice radacinile. Dar nici iarna nu a fost prea geroasa.
    Spor la tot, draga Niko! O duminica pe placul tau!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi place, dar nu pot să-l țin așa permanent. Mi s-a sugerat să pun din ele pe scările interioare, dar ... mi-e cam teamă că le vom lovi și îmi fac singură de lucru.
      Nu m-am gadit niciodată până acum să fac hăinuțe ghivecelor, dar probabil că o să iau acest lucru în considerare. Mulțumesc de idee.
      Duinică plăcută!

      Ștergere
  4. Oooo, ce de ghivece cu flori ! Parcă este arca lui Noe - intră în casă toate florile pe care le-ai avut afară toată vara ?
    Este bine că ai ajutoare de nădejde !
    Cred că este cam greu, în practică, cu propunerea referitoare la "ritm"...dar îți doresc succes din toată inima !
    Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu intră toate în casă. Cele din primele poze, unde apare și pisica rămân pe o verandă închisă în sticlă. Nu sunt tocmai în casă, dar nici afară, afară.
      Cu incetinirea ritmului, se pare că dacă unu o fac eu voit, se întamplă ceva și încetonesc forțat, cum a fost cazul azi.
      Duminică frumoasă!

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!