sâmbătă, 1 octombrie 2022

Bine ai venit, Octombrie!

 

Luna octombrie a inceput cu o zi frumoasa, plina de soare și de culoare. Am auzit ca ar fi cea mai caldă zi din aceasta toamnă, dar sincer mie mi s-a părut mai cald ieri. Azi af fi fost ideala o plimbare prin pădure,  să-ți auzi pașii foșnind prin covorul proaspăt de frunze bogat colorate. E una din activitățile mele preferate toamna și chiar sper să ajung cât mai curând la o astfel de plimbare.
Azi am fost la o altfel de plimbare, prin magazine să ne mai luăm ceea ce aveam nevoie și să vedem poate afla și moșul cu ce ar putea să umple sacul. Sunt deja magazine care au început sa așeze pe rafturi aticole de Crăciun. Personal mi se pare detul de devreme, dar de câțiva ani am început să mă obișnuiesc cu asta. Ne-am uitat la ce era expus, dar momentan ne-am mulțumit doar cu admiratul.
În schimb ne-am făcut de cap la raionul de Halloween și ne-am întors acasă cu un scuishy în formă de dovleac, niște creioane decorate cu radiere în formă de schelete și cu idei de a ne face singure niște fantomițe. Nu obișnuiam să sărbătorim Halloween-ul, dar de când la engleza au tot felul de proiecte legate de această sărbatoare, au început să se adune și la noi câte o decorațiune sau alta.
În plus chiar ne place să sculptăm dovleci și abia aștept să apară în magazine dovlecii. Eu în grădină nu am decât unul care este înca verde. Nu a fost un an bun pentru dovleacul plăcintar în gradina mea.
Asta înseamnă că undeva pe parcursul acestei luni vor apărea în casă decorațiuni de Halloween, dar până atunci mai avem multe de arajat. Mai am de terminat camerele fetelor care azi au fost neglijate în favoarea florilor pe care am început să le bag în casă.
Refuz să-mi fac planuri speciale sau o listă cu ”to do” pentru această lună. Dacă încep mi-e teamă că trec atțt de multe încăt nu o să reușesc să le mai și bifez. Prefer să-mi trasez o direcție gerenală și să fac totul după cum am timp și după cum devine sau nu prioritară. Tot ce îmi doresc mult e o stare de spirit ca azi, liniște și calm, veselie care să ne șină pe toți toată această lună și chiar mai mult.
Un octombrie minunat tuturor!


6 comentarii:

  1. Doamne ajuta sa fiti toata toamna ca azi! Si sa simti frunzele sub pasi cat mai des, toamna asta. E linistitor sunetul...
    Nici la mine nu s-au facut bostanii placintari. Am doar unul portocaliu ce il tin pe geam la bucataria de vara de decor deocamdata.
    Un octombrie cald, linistit si vesel sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu l-am culesc încă, am zis sa-i dau o sansă să se coloreze. Plante sunt mai multe pe acolo, amestecate cu dovleceii dar nu am reușit să văd alt fruct în afara acestuia.
      Multumim de urări Corina. La fel și la voi!

      Ștergere
  2. Mi s-a facut dor de o placinta cu dovleac... Inghit in sec! 😊
    Sa va fie luna cu spor si zambete si lectii interesante fetelor!
    Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca mi-ai facut și mie poftă. Sub două forme consum dovleacul plăcintar: cirobă cu lapte sau plăcintă. În rest...e doar decor.
      Multumim de urări. Pupici!

      Ștergere
  3. Eeee! Nu v-ati plimbat prin padure, dar v-ati plimbat prin jungla (magazine) 😊 E placut si prin jungla, cand e de "sacul lui Mos Craciun", decoratiuni de Halloween...
    Ma tem de jungla-magazin cand ajung la raioanele de jucarii, rechizite, materiale si ustensile pentru "crafts"! 😃 Intru sa cumpar un obiect si ies cu... o mie! Ca si in cazul librariilor: cand vreau sa cumpar o carte anume merg cu putini bani la mine, sa fiu sigura ca nu dau toti banii pe carti. Oi avea o problema cu "impulsurile"! 😃
    Frumoasa sa va fie si toamana! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mă pot abține când ajung pe la magazinele/raioanele de craft. În librării nu am mai fost de foarte mult timp, prefer să le comand de pe net ca au prețurimai mici și reduceri, dar...compensenz prin numarul de carți din comandă ( tot adaug până e transportul gratuit de cele mai multe ori).
      O toamnă frumoasă și ție.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!