miercuri, 26 octombrie 2022

Idei de craft cu coji de ouă

 În săptămâna ce tocmai a început din provocarea creativă Materiale din natură trebuie să lucrăm cu coji de ou. Acestea pot fi folosite fie intregi, jumătăți sau sfărâmițate.

Dacă sunteți pasionați de craft și doriți să împărtășiți cu noi realizările voastre, puteți să vă înscrieți lucrările în tabele corespunzătoare de pe această pagină : Înscriere lucrări







Iată câteva idei de craft folosind coji de ou:

1. sticlă
Tutorial video

2. minighiveci

Tutorial video


3. lumânări


4. ornamente de Crăciun

Sursa

5. tablou/mozaic

mai multe idei la sursa

6. ramă foto

Tutorial

7. păpuși Matrioșca

sursa

 
8. vază

9. miniaturi


10. Flori 3D

4 comentarii:

  1. Incepusem si eu sa caut cate ceva si tot nu mi-e clar cu ce e mai bine sa fie lipite cojile.
    Mai caut. Multumesc pentru toate ideile descoperite!
    Seara frumoasa, Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am lucrat anul trecut cu coji de oua pe sticla și le-am lipit cu lipici lichid pt craft/aracet.

      Ștergere
  2. Un mini-minighiveci am facut si eu, dar l-am prezentat inainte sa-l lacuiesc. Nu sunt prea sigura ca voi lasa in el plantuta pe care am pus-o pentru poza - e prea micuta gaoacea. 😊
    Sunt faine "modelele" pe care le-ai ales si, cred, sunt printre cele mai simple (fara a fi simpliste!) 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut minighiveciul și chiar mă întrebam cât îi va fi de ajuns acelei plăntuțe. Și apoi mi-am amintit că am o suculentă de vreo 3 ani căreia i-a mers cel mai bine în același ghiveci în care am cumpărat-o și care are ca farfurie un dop de la o sticlă de detergent de rufe. Cred că acesteia chiar iar prii un ghiveci din coajă de ou.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!