sâmbătă, 22 octombrie 2022

Vacanță de toamnă (1)

Începusem să uit vacanța asta, chiar daca fetele la grădiniță și la primar au beneficiat de ea, dar cu un copil la școală și altul acasă, nu prea simțeai că e vacanță. Anul trecut au avut același program amândouă, dar erau la școală. Anul acesta, prin bunăvoința fostului ministru al educației, avem vacanța de toamnă. Sincer la început am fost cam reticentă la această idee, cea a vacanțelor dese, dar văzând fetele căt de mult au așteptat pauza asta, cred că le este benefică, atât timp cât nu primesc teme suplimentare că ”au timp” să le facă. Am ajuns susținătoarea ideii ” dacă e liber/vacanță, atunci liber/vacanță să fie!” Bine-nțeles că avem planuri făcute să petrecem timp de calitate împreună, cu siguranță vom strecura în program și ceva filme, vizite, etc..
Azi a fost o zi cu treburi de rezolvat, în special pentru mine, dar și fetele și-au adus aportul. Ne-am întâlnit și cu un șoricel care căuta culcuș în nucile noastre ce trebuiau sortate.
Seara am închieat-o într-unn ton vesel făcând ”prostii”. Le-am vopsit părul fetelor. Cumpărase două spray-uri de păr cu gândul că le folosim la nuntă, dar am uitat de ele când am fost la coafor. Azi cea mică a vrut să le folosească că e vacanță și oricum mâine spală părul. Sunt nilte spray-uri de halloween, care se iau la primul spălat.  Prin urmare mami s-a jucat cu părul fetelor



Pe părul ud nu se vede foarte bine albastrul, dar după ce se usucă, deja e altă poveste




Acum mă găndesc că săptămâna viitoare e halloween și poate că ar trebui să luăm și alte culor și să repetăm experiența.

8 comentarii:

  1. ce frumos inceput de vacanta! Sa aveti o vacanta jucausa, ghidusa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim Corina. La fel și vouă ( lui Matei în special), o vacanță de toamnă superbă!

      Ștergere
  2. Imi place cum va amuzati cu toatele.
    Ieri, in Lidl, un tatic explica serios baietasului cum vor decupa ei dovleacul pe care tocmai il cumparasera! Vacanta interesanta si plina de noi idei pentru cei mici dar si cei mari! Pup. 😚❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că și eu am dovlecii pregătiți pentru culptat la finalul vacanței!
      Multumim Suzana.

      Ștergere
  3. Imi place extra tare cum arata parul fetelor - si-mi place ca il poarta "lungut" :) si foarte lung!
    Cred ca vreau si eu un astfel de spray! Pentru a-l cumpara, insa, trebuie sa merg cevaaaa, cu autobuzul.
    Nu ma mai satur sa le privesc si incerc sa-mi imaginez cum ar arata pe parul meu, blond-inchis - la contrast vizibil ma gandesc. Inteleg ca de as vopsi parul si m-ar prinde ploaia fara gluga sau umbrela as avea "sansa" sa arata "gotic"? :) Oricum, ar fi distractie, daca gasesc pe aproape un astfel de spray, sa cumpar.
    Multumesc de idei, Niko! Spor la joaca!
    Asa si eu: liber/vacanta sa fie liber/vacanta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat spray-ul din Jumbo. Știu ca e și în Brașov magazinul, dar probabil ai dreptate și ai ceva de mers. Intr-adevar, în caz de ploaie ar fi ceva gotic. În pus se ia pe orice mai ales daca e putin ud, chiar și peria de par s-a colorat în albastru. Pe haine nu părea sa fie. Avantajul e ca se duce la primul spalat

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!