joi, 13 aprilie 2023

Pe drumul amintirilor (2)- Reflexii în oglindă (7)

 Tot în weekend, din locul unde am locuit odată, am găsit și prima mea lucrare în tehnica șervețelului. Inițial a fost un suport din lemn pentru linguri de lemn, pe care l-am vopsit la interior, iar pe exterior am lipit un șervețel cu model. Mi-amintesc că prima dată nu am lipit corect, și atunci cineva m-a învățat că anumite obiecte folosite în tehnica șervețelului se pot spăla cu apă de șervețelul folosit și grund. Am urmat sfatul primit și am luat-o de la capăt, acesta este rezultatul:



Pozele sunt din arhiva personală

Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen

Recomandare

„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 

o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 

și înscrie articolul în tabel


13 comentarii:

  1. Ce frumos se vede fereastra însorită in fotografie! Cât despre prima operă, e chiar ok, să vezi a mea cum arată! Dar am postat-o oricum, deh, puiul ciorii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La vremea aia si eu m-am lăudat cu toate primele mele lucrări în orice tehnică încercată, dar aveam pe atunci un forum. Îmi pare rău că nu am salvat tutorialele de pe forum făcute în acea vreme.

      Ștergere
  2. aaaa, ce reflexie placuta! ♥ Suportul pentru linguri este o idee foarte buna!
    Da, tehnica servetelelor am aplicat-o si eu, intr-un tablou cu pisici si apoi pentru o pisicuta din styropor.
    Sa ai o zi minunata! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că nu am menșionat că odată reciclat nu a mai fost folosit în bucătărie și că a devenit suport de creioane. Probabil dacă l-aș fi lăcuit ar fi mers și la bucătărie.

      Ștergere
  3. Imi place drumul amintirilor!! O idee geniala :)!
    Ti-a iesit foarte frumos suportul. Eu ce am facut cu tehnica servetelului, am facut cu lipici de orez, haha - de exemplu cosuletul de oua din cofraj.
    Imi place ce combinatiei ai ales pentru suport. E placuta si odihnitoare.
    Imi plac si reflexiile!! Bunaaaa :*!
    Pupici cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi-a plăcut ideea cu amintirile, doar că nu prea mai am așa primele lucrări. Eventual poze pe care trebuie să le caut pe unde le-am salvat.

      Ștergere
  4. Frumoasa fotografie. Eu am folosit tehnica servetelului numai pe scoici pana acum. O primavara cu soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat pe scoici, dar cred că e un efect deosebit.
      Mulțumesc de vizită.

      Ștergere
  5. Imi place tubul tau. Mi-e un pic neclara inlaturarea servetelului vechi, insa nu am
    incercat pana acum.Poate fi suport pentru multe obiecte!
    Noapte buna, ca iar am ajuns tarziu! Pupici, draga Niko!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu că nu am mai făcut după aceea această operațiune, dar cred că nu se poate spăla decît atunci cat est proaspăt aplicat, înainte să se usuce în profunzime.

      Ștergere
  6. Modelul ales pentru a "inveli" suportul imi place mult si mie. 😊
    Reflexia in ecranul televizorului e extra-reusita! Profit de ocazie sa afirm ca reflexiile in ecran TV (mai ales cand ecranul nu e plat) imi plac de numa'! In capul meu au un farmec pe care nu-l "descopar" in reflexiile din oglinda sau geam, ca exemple.
    Zile senine iti doresc! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reflexia aia a fost absolut intâmplătoare. Doream să pozez obiectele găsite fără să le iau si acasa si doar acoloo am găsit un loc mai „curat”. E nevoie de o deplasare de câteva zile acolo si de o curățenie temeinică. Nu mai fusesem de doi ani și s-a cam strâns praful. Sper să ajung la vară.

      Ștergere
  7. Nu am incercat niciodata tehnica servetelului de teama ca nu-mi va iesi! Suportul tau este foarte drăgut și reflexia drăgută! O seară frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!