luni, 24 aprilie 2023

Buchet de trandafiri - Salvăm păpuși (06) - Citate favorite (17)

 Provocarea Salvăm Păpuși organizată pe blogul Provocări verzi, la tema numărul șase, Flori pentru Florii cere realizarea unui proiect cu flori.

Pentru această temă am ales împreună cu mesagera Monica să facem trandafiri din panglică. Au fost mai multe motive pentru care am ales trandafirul. 

În primul rând este floarea mea preferată, indiferent de culoare. Și întâmplător azi am aflat că potrivit unui articol de aici, trandafirul este floarea asociată zodiei mele.

Apoi, trandafiri știm să facem, din panglică, hârtie/carton, etc...

Un alt motiv foarte important în ceea ce privește materialele necesare pentru realizarea proiectelor acestei luni, aveam un material cu trandafiri potrivit pentru completarea garderobei mesagerei. 


Când a văzut materialul, Monica a solicitat o rochiță lejeră de vară pe care s-o poarte și la plajă șine-am apucat de lucru. Rochița este pe elastic și se poate purta în două moduri: cu sau fără curea (cureaua este realizată dintr-un elastic de birou). Și pentru că nu-i mai place părul desfăcut, Monica și-a făcut și o cordeliță de păr din același material cu rochița.

 

Am mai făcut trandafiri din panglică și cu altă ocazie, dar pentru azi am ales un model nou, după  tutorialul de aici. Nu au ieșit tăți foarte bine a trebuit să adaptăm la materialee noastre, nu aveam panghlică așa lată ca în filmuleț, dar până la urmă am găsit metoda potrivită .Codițele sunt lipite cu pistolul cu silicon și sunt formate din sârmă plușată.


Apoi am trecut la o mică ședință foto 

 

Și la căutarea unui citat protrivit pentru ziua de azi. Am găsit o poezie frumoasă, autorul Mihai Leonte (sursa)

Firul de trandafir

Cu gingaşe petale
Roşii la culoare
M-ai dus în delir
Iubit trandafir.

Cu grijă am cules
Şi-n taină am ales,
Din al florilor şir
Firul de trandafir.

M-am bucurat nespus
Fără gând ascuns
Nu voiam să conspir
Sub un trandafir.

Fiindcă nu te ştiam
În slăvi te ridicam,
Inimitabil trandafir
În culoare de porfir.

Dar tu te-ai ofilit
Şi n-am îndrăznit,
Nici să mai respir
Parfum de trandafir.

Te păstrez intact
Căci am făcut un pact,
Mereu să mă inspir
Privind la trandafir.


Postarea participă la ”Jocul de luni” 
ce constă în redarea unor Citate favorite
joc găzduit acum de Suzana.

12 comentarii:

  1. Superba postarea ta de azi! Luminoasa si vesela, eleganta, decenta si emotionala!
    Multumesc pentru buna dispozitie pe care mi-ai transmis-o ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc și eu pentru cuvintele frumoase.
      o zi binecuvântată!

      Ștergere
  2. Chiar e frumoasa poezia! Si combinatiile de jocuri im plac tare mult, ca doar le mai practic si eu! Trandafirasii au iesit minunati si stau la fix pe noua rochita a Mesagerei Monica! M-am uitat pe tutorial si este fabulos intr-adevar. Multumesc pentru intraga atmosfera, draga Niko!
    Pupici si o zi frumoasa!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toată ziua m-am tot gândit ce roman aș putea asocia cu trandafirii, iar singuru de care mi-a zis nenea Google nu il citisem. Poezia am descoperit-o întîmplător, dar mi-a mers la suflet.
      M-am trezit cumva luna asta că sunt în mare întârziere cu provocările și dacă nu le combin cumva, nu mai am cand să le fac în termen.

      Ștergere
  3. Si acum numai Buchet de Trandafiri am in minte (am atatea amintiri legate de piesa aceea, de la coincidentele legate de ziua mea, pana la „aparitia mea desavarsita” pe sticla (a se citi la tv). :)))))
    E foarte amuzant cum se declanseaza anumite amintiri, placute mai ales, sau macar amuzante :)).

    Rochita este absolut superba! Cand voi avea si eu toate cele reorganizate, voi incepe trierea materialelor ca sa pot sa ma bucur de ele. Ma uit cat e de dragut materialul ales si imi amintesc de copilarie, de doua fete de perna. absolut superbe. A mea era cu floricele rosii, dar a parintilor avea ceva flori violet. Asa de frumoase erau imprimeurile pe atunci!
    Imi place si cum i-ai prins parul. este o bucurie sa o privesti!
    Iar trandafirasii din pangliac.. WOOOW. M-am uitat repede pe clip - nu e ce imi imaginam eu (vazusem ceva filmulet la un moment dat, intr-o seara) dar e foarte foarte frumos!! Si cat sunt de micuti :D.
    Felicitari!! Superb proiect.
    Pup cu drag!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă îți spun că m-a tot muncit gândul la melodia asta, îmi aminteam ceva din ritm, nimic din versuri. Când ai apărut la tv?
      Azi am descoperit și eu niște fete de pernă cu trandafiri mult maimare care mă așteaptă în teancul cu lucruri ce necesită modificări.
      Trandafirii în acest fel i-am descoperit de ceva timp, sunt mai multe moduri de a înșira panglica pe ac. Ieri am găsit ma întai acest tutorial și cu el am rămas.

      Ștergere
    2. :)) Pe langa faptul ca am ascultat-o in premiera (cu ocazia filmarii teaserului pentru albumul 100bpm), a mai fost lansat clipul si fix de ziua mea in 2023.
      Am aparut la tv in mai multe dati, unele chiar memorabile - de ex la o emisiune despre comunitatea greceasca din Pitesti, cand au pus titlul fix pe fata mea :))), Vai ce mi-ar placea sa am filmuletul acela - parca pe tvr2 s-a dat. Dar ca un facut, nu il am :( . La fel si cu sezatoarea de la scoala (cand am luat locul doi pe judet in 88 sau poate era chiar 89 primavara).
      Totusi aceasta aparitie o am pe undeva salvata :))). Si poate cand dau de ea va povestesc ca sa ne amuzam impreuna :)))). de ce nu...

      Pup cu drag :*

      Ștergere
    3. Chiar te leagă multe amintiri de această melodie.

      Ștergere
  4. O rochiță romantică și elegantă, perfecta pentru vară.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact așa și-a dorit-o Monica, ușoară, lejeră, î special pentru plajă. Ea e cu gândul tot la plajă.

      Ștergere
  5. Rochita pe cat de simplă, pe atat de frumoasa! Iar trandafirii sunt superbi...și ce micuti sunt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Încep să învăț să fac și lucrui pe măsura mesagerei.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!