joi, 20 aprilie 2023

Coș/cuib Pascal - Salvăm păpuși (7)

Provocarea Salvăm Păpuși organizată pe blogul Provocări verzi, continuă și în luna aprilie cu teme minunate:
Tema nr 5: Să o cunoaștem pe Lidie!
Tema nr 6: Flori pentru Florii!
Tema nr 7: Coș/cuib Pascal!
Tema nr 8: Colecționând Lumini/Sclipiri.

Această lună aprilie, pentru mine a fost foarte atipică, nu mi-am permis să mă ocup de provocări săptămânal așa cum îmi propusesem. Am lucrat câte ceva oarecum haotic, când de la o temă când de la alta, sau când pentru o provocare când pentru alta, așa cum mi-a fost mie confortabil să lucrez. Prin urmare, mă prezint acum mai întâi cu a treia temă a lunii, un coșuleț de cu ouă. Cel puțin asta reținusem eu că trebuie să facem pentru Provocări verzi și asta pregătisem să postez marți, coșulețul meu decorativ realizat dintr-un pahar de carton și umplut cu ouă. Dar bine că nu am postat înainte de a reciti tema, că nu știu dacă s-ar fi încadrat.

Modul de realizare al coșulețului e simplu: am tăiat paharul în benzi de 1-1,5 cm, în număr impar, și cu un fir roșu am împletit în jurul acestor benzi. Capetele benzilor de hârtie le-am rulat înspre exterior si le-am lipit cu silicon pentru fixarea împletiturii. Toarta este realizată din sârmă înfășurată în același fir folosit la împletirea coșului.

Pentru că mi s-a părut că nu se încadrează tocmai în temă, am realizat cu el un aranjament pascal. L-am așezat pe o tavă neagră împreună cu un alt coșuleț de lemn recuperat de la un set de pictură, în care am pus „iarbă” pentru ouă de polistiren și ciocolată, lângă care am adăugat figurine din lemn și din ciocolată:




7 comentarii:

  1. Bombonelele alea....suntcumva din cele care sunt albe inauntru si putin acrisoare si se topesc? 😅 (reminiscente)
    Sa stii ca si eu am fost cam la fel luna aceasta... :)). Si... FIX acesta era proiectul pe care voiam sa il fac cu baietii :))) - de fapt, singurul motiv pentru care nu am mai facut cosulet din pahar a fost ca ma tot loveam de cosuletul in care am avut ghiocei, ce parea ca se dezmebreaza.
    Asa ca ma bucur sincer sa vad genul acesta de cosulet printre creatii. Iese foarte, foarte dragut :). Imi plac si decoratiunile colorate pe care le-ai facut - sa stii ca si eu am fost tentata sa lipesc initial iepurasul meu pe un bat (dar nu mai aveam), dupa care ma reorientasem la o bucata de carton.. pana cand, punandu-l peste muschiulet in cos, am sesizat ca sta si singur :)). Imi place mult - tu ai ou si puisor, eu un iepure cu morcov :)))
    Imi place mult si cosul salvat !! Cand vin astfel de produse (de la care se pt recupera ambalajele si ale caror ambalaje sunt si dragute) ma ucur mult. Arata ca o gradinite imprejmuita de gard.
    Felicitari pentru proiectul vesel si plin de culoare :*!!
    pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bomboanele, da sunt albe, un fel de dropsuri, ușor mentolat mi s-a părut mie.
      Îmi pare rău că nu ai apucat să faci coșulețul cu băieții, dar poate îl vei face la varaă, avem temă la transformări creative lucrul cu pahare de hărtie, dar nu mai stiu în ce lună până nu consult agenda.

      Ștergere
    2. Merci pentru adaugarea link-ului.

      Ștergere
    3. Da, da- avem in iulie. Hihihi. :))))
      Cu drag :*

      Ștergere
  2. Ce dragalas a iesit. Imi place mult cum ai rulat in partea de sus marginea.
    Deosebita tehnica pe care ai folosit-o. Nici nu m-as fi gandit sa tai paharul...
    Felicitari pentru realizare, Niko! Pupici!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În tutorialele pe care le-am vizionat partea aia o tăiau și apoi pipeau ceva panglică șă masceze. Mi s-a părut puțin complicat. Mai interesantă varianta aceasta.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!