vineri, 7 aprilie 2023

Locul meu de la fereastră? Unde-i?

 Odată cu pregătirile și curățenia de sărbători prin casă mai au loc și mici modificări, diverse obiecte își mai schimbă locul, etc ... Dacă pentru noi, cei bipezi, aceste modificări vin cumva natural mai ales că noi le dorim și le facem, patrupezii casei urmăresc curioși și uneori neliniștiți orice modificare. Sau uneori descoperă surprinși modificările când ajung pe-acasă. 

Așa s-a întâmplat și cu Porto când a intrat în casă și a vrut să-și ocupe locul lui de floare la fereastră. Îmi pare rău că nu am reușit să-l fotografiez când se uita încruntat la mine certându-mă că nu are loc.


Două zile mai târziu am fost ceva mai pregătită cu fotografiile, când și-a căutat loc pe calorifer. Nu-i așa că-i adorabil?


Și a fost și mai simpatic și adorabil când a început să-și ridice câte o lăbuță și s-o scuture, încercând cu stoicism să rămână pe caloriferul care se tot încălzea. 


Într-un final, a decis că e mult prea cald și a părăsit proaspătul loc găsit bine-nțeles departe de mine, cu o atitudine de „las că știu că tot tu ești de vină și pentru asta”.

   


6 comentarii:

  1. Porto este adorabil ♥ Ma bucur ca l-am cunoscut! Dragul de el, trebuie sa-si regaseasca "ordinea" si locul ☺Se spune ca pisicile împrastie in locurile dragi un "parfum" specific lor, pe care mereu îl recunosc si asa capata un sentment de siguranta. (Pisicile batrâne, care isi pierd mirosul, devin "salbatice" , fricoase, pentru ca nu isi mai simt acest marcaj).
    Va îmbratisez. Numai bine ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am auzit pănâ acum de chestia cu parfumul la pisici, dar are sens, mai ales cțnd văd pisicile mele cum miros fiecare loc din casă. Mă tot miram că după ce Porto își găsește câte un loc al lui, în maxim două zile îl vezi pe Fifi în același loc, deși nu-l văzuse înainte pe Porto pe acolo. Chiar mi-a trecut prin cap co „îi miroase” pe unde trece Porto. Noi mai râdem că Fifi a fost crescut de câinii nostrii că are multe apucături „câinești”. Cred că ar și lătra dacă ar ști cum.
      Numai bine și la voi.

      Ștergere
  2. Hahahah vai... e genial Porto. Ce privire ti-a oferit :)))) Si cum te-a pedepsit el plecand la polul opus - dar cred ca v-ati impacat intre timp :))))).
    Eh lasa ca nu peste mult timp (teoretic), nu mai folosim caloriferele - si atunci Porto va sta fara griji pe noul loc!

    Pup!
    Florii cu bine si sanatate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu! De ce să nu mai folosim calorifere? N-am auzit până acum nimic în acest sens. S-au te referi că vine vara și ne le mai încălzim? În acest caz, Porto nu va mai dori în casă că nu mai este frig. Iar de caldură are locurile lui afară la umbră.
      Floriile cu bine și la voi!

      Ștergere
    2. Da, ma refeream ca vine caldura :D.
      Ah, da ai dreptate - voi stati la curte... haha, dar poate va cauta putina racoare in casa, cand va fi prea cald afara - atunci ma gandesc ca un calorifer rece ii va parea ofertant :)))).
      Pup cu drag :)
      💗

      Ștergere
    3. Vara nu prea au fost primiți în casă și nici ei nu prea caută să intre în casă. Au locurile lor la umbră, răcoroase pe unde stau.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!