duminică, 5 martie 2023

Ornament de perete pentru 8 martie

 


 Mâine trebuie să mergem la control și cum suntem în perioada 1-8 martie, am pregătit ceva specific pentru doamna doctor. Știm că de obicei apreciază lucrurile handmade și de aceea facem cu drag ceva pentru dânsa.
Din pungi cadou natur am făcut bețele de hârtie cu care am construit grilajul. 
Cifra opt este realizată din două cercuri de carton îmbrăcate în panglică.
Florile sunt din ațe, floricele loom de diferite dimensiuni.
Trifoiul este cusut pe carton în stilul stitching card.

Pe lângă acest ornament, va mai primi un mărțișor broșă tot din floare loom și o felicitare stitchig card.

18 comentarii:

  1. Felicitări, este deosebit de frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut din partea voastra!!! Este foarte frumos ornamentul.
    Sa fie totul bine la control :*!!
    Ps: si voi aveti martisori in familie, sau pur si simplu acum s-a nimerit s afie programat controlul

    Pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oarecem avem și mărțișori în familia restrânsă, piticotul mic tocmai s-a sărbătorit la final de ferbruarie cu minunata vârstă de 13 ani. Și avem și în familie extinsă sărbătoriți chiar de Mărțișor.
      Controlul e cu totul altceva, mergem lunar și o implică pe dimnișoara cea mare cu PTI. Trebuie să mergem lunar pentru reteta de medicamente necesara, de cele mai multe ori e doar rutina( așa fost și ieri) dar impplică mulți timp de așteptare până reușim să plecăm din Fundeni.
      Pupici!

      Ștergere
    2. La multi ani frumosi si sanatosi! Ma ieri implineam si noi 13 ani :) Ii mai avem pe undeva, alaturi de alti ani - mai ies uneori la suprafata :))).
      Ah am inteles !! Multa sanatate - fie sa reusiti sa gasiti mereu cele mai bune solutii si, de ce nu, am auzit de multe „minuni” (pentru ca de multe ori erau inexplicabile medicinei alopate) - sa scapati de nevoia unui tratament ! :*

      Pup cu drag!! :)

      Ștergere
  3. Niko, esti o maiastra! Imi place mult-mult. Iar grilajul acela este o idee deosebita.
    Felicitari! Si sa fie fara probleme!
    Pupici si noapte buna! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De mult îmi doream să fac ceva așa cu grilaj și inițial am vrut să fac pentru doamnele profesoare de 8 martie, dar am renunțat când mi s-a spus că nu sunt apreciate. Apoi, când a fost văzut intr-o poza asta, mi s-a zis ca, da, asta le-ar fi plăcut. Și atunci ce anume handmade nu le place? Din păcate nu am timp să fac acum pentru mâine 10 astfel de ornamente câte mi-ar trebui. Dar pot pastra ideea pentru anul următor.

      Ștergere
  4. Foarte bine arată ornamentul. Cu siguranță o să îi placă.
    Sper că sunteți bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim.
      Suntem bine, a fost un control de rutină și pentru prescripția tratamentului de urmat în continuare.

      Ștergere
  5. Foarte frumos ornamentul!
    Și eu merg pe 9 Martie la control. Vă doresc sănătate... să nu aveți probleme!
    Ești foarte pricepută! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim.
      La noi a fost ok la control. Îți dorim și la tine să fie cel puțin la fel de bine.

      Ștergere
  6. wow, foarte frumos! un adevarat omagiu adus zilei de 8 Martie ♥ Excelent lucrat acest aranjament de perete, felicitari!
    O saptamana minunata, Niko draga! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult Carmen. A fost o împlinire și pentru ine de a pune în practică două idei la care mă găndeam de mult. Grilajul și cifra.
      O săptămână minunată și la tine!

      Ștergere
  7. Un ornament minunat! Adorabil, elegant! Incantator! (mai am de scris, dar nu mai scriu) 😊 Imi place tare mult! ❤ Felicitari!
    Sa auziti de bine in urma controlului! 💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim mult.
      La control a fost bine.
      Numai de bine și la tine!

      Ștergere
  8. Da, frumos ornament - minunat pentru un cadou 👍
    Multă sănătate 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc.
      Am scăpat ușăr cu răceala de data aceasta. Multă sănă tate și ție.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!