vineri, 31 martie 2023

Minicutie pentru mici nimicuri- Transformări creative martie (4)

  Anul acesta ne-am propus să reducem din poluarea pe care o creăm zi de zi, reciclând cât mai mult posibil și folosind în creațiile noastre materiale reciclabile. Astfel a luat naștere calendarul recreativ din 2023, Transformări creative. În fiecare lună vom lucra cu un material ce se poate recicla.

Luna martie are ca obiectiv transformarea cutiilor metalice, ce și-au îndeplinit scopul inițial, în obiecte decorative sau cu scop practic.

Ultima temă a acestei luni, tema la alegere: "Fii creativ", mi-a dat un pic de furcă. În principiu ar trebui să fie cea mai simplă, fiind alegerea mea, dar ca de obicei când ai prea mare libertate de alegere reușești să te complici singur. Ideea mea inițială pentru acest proiect a suferit modificări drastice. De la suporturi de creioane împletite în denim (care au fugit la tema 3), am trecut prin mai multe idei de realizare de cutiuțe suprapuse și pentru că nu mi-a ieșit ce vroiam, am făcut doar o cutiuță de depozitare.


Am început cu mai multe cutiuțe de conservă de ton, pe care vroiam să le îmbrac în sfoară și să le asamblez una peste alta. Doar că nu am reușit să le tai marginea tăioasă din interior.



Am contiuta apoi doar cu cutia pe care am reușit s-o finisez bine, dar am uitat să fac poză doar cu ea. Chiar și așa am ales s-o îmbrac în material și la interior pentru siguranță.

 

Odată finisată această etapă, mi-am dat seama că sfoara aleasă inițial ar fi prea întunecată și satfel, schimbat-o cu una albă:


Apoi am trecut la confecționarea capacului. Am folosit un cerc mai mare de carton îmbrăcat în material și unul mai mic, mai gos care să intre puțin în cutie, pentru a stabiliza capacul pe cutie:





 


Aici se încheia seria mea de lucrări pentru luna martie. Urmează aprilie cu cofraje de ouă.

12 comentarii:

  1. Cat este de frumoasa!!! Ti-a iesit foarte bine. Ah.. cred ca si cutiuta mea era tot de la un ton (cred ca am vazut in oferta de la Kaufland o conserva bleu ca a mea. Sa stii ca nu are deloc taioasa partea interioara. Mi se par cele mai faine cutii de gen.
    Revenind insa la cutiuta facuta de tine! Imi place foarte mult combinatia. Si, pentru ca vei tine in ea .. poate bijuterii, de ce nu - un loc al comorilor - piese ce tin de bijuterii, martisoare etc, pe care sa le poti reutiliza in proiecte... este foarte bine ca ai imbracat si interiorul.
    Capacul este super reusit. Ai folosit asa un material dragut!! Si.. cand am citit de doua cercuri de carton, m-am amuzat putin - ca si eu am folosit doua cercuri de carton, unul mai mare si unul mai mic la proiectul cu mini gradina ... hihihih!! Iti dai seama ce tare? Doar ca eu nu le-am folosit la capac. M-a bucurat tare mult coincidenta :D. (copilul din mine.. hahah)

    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e a mea cutiuța. Când a auzit ce proiect vroiam să fac, domnișoara mea cea mare mi-a spus că i-ar fi ei de folos, așa că această cutiuță a plecat deja la ea și încerc să le fac și pe celelalte tot pentru ea.
      Mulțumesc.

      Ștergere
  2. Foarte mult imi place cutiuta ta! Arata tare bine cu interiorul imbracat. Cutiile de genul asta le pasez sotului :) si le impinge cu ceva marginea aia in jos, banuiesc ca un patent foloseste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sotul meu nu e acasa, trebuie să ma descurs singură. Am încercat și cu patentul la unele din ele , nu a mers perfect, dar cu materialul se astupă tot potențialul periculos.

      Ștergere
  3. Imi place combinatia aia de culori. Movuliul este un preferat. Asa am simtit de multe ori. Ma blocheaza cand sunt prea multe optiuni si uneori nu fac ceea ce imi doream. Sa o folosesti cu folos, draga Niko! Un aprilie cu spor, inspiratie si sanatate maxima!❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, sincer, punand acea a patra temă la alegarea fiecăruia chiar am zis că va fi cel mai simplu. Din păcate cel putin pentru mine devine dificilă tocmai pentru că nu mă hătărasc ce anume să fac si tot schimb ba ideea ba ceva pe parcurs.
      Un aprilie minunat si la tine.

      Ștergere
  4. mici bijuterii! superbe cutiutele tale, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi plac lucrurile mititele - cutiuța ta este minunată 👌
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. În curând sper să le pun și pe celelalte. Mai au nevoie de capace.

      Ștergere
  6. O cutiuta foarte frumoasa si utilă. Capacul este foarte reușit. IMi plac și culorile alese. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!