vineri, 17 martie 2023

Piramida magică 2

 În articolul trecut despre piramida magică ați văzut că am luat două, dar am pus poze doar cu una, cea stelată. Adevărul e că pe cea hexagonală nici nu o mai desfăcusem, dezamagită că nu stă piramidă așa cum era în poză.








A doua zi însă mi-am schimbat atitudinea față de ele și am desfăcut-o și pe cealaltă, căutănd soluții să le construiesc suporturi ca niște tulpini de flori  să le pot ține și eu ca niște piramide. M-am distrat mai întâi cu ea așa cum era. Îmi place mult efectul acesta de curcubeu spiralat.



 Sincer, la început părea să fie exact același lucru cu cealaltă, 

dar tot jucându-mă cu ea, am scos fără să vreau piesa centrală. Și atunci am realizat că dacă le întorc pe diagonală și forțez foarte ușor, pot scoate toate piesele.


Apoi am construit.

Da, e chiar priramida din poza de pe ambalaj.

Și răsturnată:

 

Iar după succesul cu ea, am trecut și la cea stelată

Am început tot din mijloc,dar după prima piesă....

pauză, nu mai mergea:

Apoi am reușit cumva să le desfac începând de la cea mai mare.

Dar m-am blocat la aceeași piesă ce nu se lăsa scoasă.


Mi-am zis că o voi lăsa așa cum e, dar tot mai încercam din când în când.

Cred că abia pe seară am reușit în final să desfac și ultimele piese și să construiesc și această piramidă.


 

Ținând cont de dificultatea de scoatere a pieselor la piramida stelată, pe aceasta am decis s-o las desfăcută și să mă joc cu ea doar construind piramida, dar pe cea hexagonală o țin mai mult strănsă și o folosesc pe post de jucărie antistres.

8 comentarii:

  1. Imi place si mie acel curcubeu spiralat si continuu 🌈da amandoua piramidele sunt de mare efect.
    A meritat joaca, piramide intoarse sunt... mai altfel decat piramidele sunt mai SF 😉
    Un weekend minunat sa ai, Niko draga 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. La fel și ție Carmen. Distracție plăcută!

      Ștergere
  2. Imi place cum ai reusit sa le descifrezi si mi-ai redeschis pofta de a le experimenta efectul. Imi plac geometriile si sunt vesele, doar ca realizez ca nuantele sunt mult prea violente si imi dau seama ca le vad peste tot in jucarii. Si au ajuns sa imi creeze o stare de agitatie, adica contrar scopului!😂 Daca tot le ai, poate descoperi ceva din efectul de piramida peste niste seminte de exemplu. Multumesc pentru aceasta poveste si ma intreb daca nu am sa confectionez si eu geometria aia spiralata. Imi place mult. Weekend cu spor Niko!❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie, tocmai pentru culorile astea asa vii îmi plac. Da, ai dreptate, culorile se găsesc mai în toate jucăriile. Poate pentru că ochii celor mici au nevoie de stimuli mai puternici. Mi-amintesc cand făceam exerciții de coordonare a mușchilor globului ocular plimband în fata copilului obiecte roșii pe care să le urmărească cu privirea.

      Ștergere
  3. Altfel spus... "si-a vent in fire" piramida "rasturnata". 😊
    Si mie-mi plac multe forme geometrice: sa le privesc, nu sa le desenez! 😊 (imi place si sa ma joc cu ele daca.... nu-mi solicita prea mult neuronul)
    Imi place joaca ta.
    Spor la cele ce le vrei face! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam așa ceva Diana. Acum e „bătaie” cine prinde prima piramida. Dar regula spune că la final trebuie să rămână la mine pe masă.
      Spor și ție!

      Ștergere
  4. Hihi!! Deci i-ai venit de hac!!
    Imi place mult si cealalta - chiar ma intrebam daca totusi o vei desface si pe ea, dar daca e cumparata pentru altcineva. (lol )
    Acum am reusit sa las un gand - dar sa stii ca am tras cu ochiul si zilele trecute in fuga :)). Ce la cum e de colorata, cand am deschis articolul (eu asa mi le deschid in browser ca sa nu le pierd), nu aveam cum sa nu remarc piramida.
    Pupici

    ps: am avut niste piramide care aveau pufaitoare inauntru :))). Da, inca nu aparusera la noi si nu era un parfum asa agresiv. prin .. 98 poate,, sau poate era inainte de 97. nu mai stiu. Imi pare rau ca nu mai am macar suportul.. ce l-as mai fi modelat :))))) Dar stai.. cred ca am totusi ceva ca piramida :D cu magnet... trebuie sa reorganizez musai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A început sa-mi placă mult cea hexagonala pentru că e ușor de desfăcut și de contruit sau strâns. Încerc să o tot țin pe lângă calculator, dar reușeste cuva și se deplasează prin casă

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!