vineri, 3 martie 2023

Reflexii în oglindă (1)

 Carmen redeschide în blogosferă o rubrică cândva populară, Reflexii în oglindă, preluănd de la inițiatorul acesteia ( SorinN) inclusiv recomandarea:

"Dacă doresti să participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în "oglinda" (poate fi și cea retrovizoare) și înscrie articolul aici" - în tabel:

Nu știam de acest joc din simplul motiv că nu activam pe blog pe atunci și îi mulțumesc lui Carmen pentru această oportunitate de a participa. Tabelul deschis de ea va apărea în fiecare joi și va fi deschis până marțea următoare. Sper că la mine va deveni o rubrică permanentă, jocul de joia și sper să am mereu material de postat. 

Pentru început, mesagerul meu de la Provocări verzi, Monica, visând la o pereche de pantofi.

12 comentarii:

  1. vaaaai ce dragut! o fotografie superba! Frumoasa Monica, in minunatul ei outfit de Martisor, isi verifica aspectul in oglinda, relaxata sub Guzmania aceea gata gata sa înfloreasca!
    Minunat start la rubrica "Reflexii in oglinda" Niko draga!
    O seara cât mai placuta! te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu știam cum se numește floarea. Am primit-o de curand și e destul de înflorită, dar aia a fost singura poziție în care să se vadă bine păpușa în oglindă, fără să îi stea frunzele în făță.
      Mă bucur că e ceea ce trebuie/ Aș vrea pe cât de mult posibil aceste reflexii să le fotografiez eu.
      Week-en minunat să ai!

      Ștergere
  2. Ce idee faina!!! :D Hihi! Eu am o gramada de reflexii prin sufragerie (de la geamurile de la puzzle-urile care stau sprijinite de masa.. hahaha. Dar absolut nimic potrivit sa pozez. Pana marti insa sper sa reusesc sa ma alatur si eu.
    imi place mult cum ai surprins-o pe Monica. Si sunt sigura ca va primi si ea cat de curand incaltari (sunt foarte curioasa ce ii vei face:D - poate niste ghetute? :)
    Pup 💟

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să vedem cand vor deveni prioritate ghetuțele.
      Mulțumesc Rux.

      Ștergere
  3. Minunata oglindirea! Sper si eu ca maine sa fac postarea.
    Sa ai o saptamana usoara, draga Niko! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Suzana. Am văzut că a apărut ceva în blogroll și sper să ajung azi să citesc și să comentez peste tot unde am restanțe.
      O săptămană ușoară și ție!

      Ștergere
  4. Frumoasă imaginea, oglindirea pare o temă inepuizabilă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa ai spune la prima vedere și pe net găsești imagini superbe în acest sens. Mai greu cand vrei să faci tu o astfel de poză, cum mi-am propus eu să fac pentru această rubrică. Trebuie să gășesc un subiect interesant.

      Ștergere
  5. Ce fotografie frumoasa!!! ❤ Alb, rosu si verde! Vine primavara! 😊
    Presimt ca Monica va avea incaltaminte inainte sa-i aduca Iepurasul. 😊
    Pupici! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Auci, cu toate pregătirile astea de 8 martie, am și uitat de încălțările ei. Dar pănă la final de lună trebuie să rezolvăm cumva.
      Merci de reamintire. Poti să mai zici din când în când, că săptămâna asta nu pare să fie timp în program și pentru încălțările ei.
      O săptămână ușoară.

      Ștergere
  6. Parcă este fetița din poezia "la oglindă"...👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am gândit, dar ai dreptate. Mulțumesc de idee.😘

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!