luni, 13 martie 2023

Oboseala sufletului - Citate favorite (11)

 


primită pe telefon

„Dacă somnul nu te ajută să te odihnești, atunci cel cu adevărat obosit este sufletul.”


„Există o oboseală a sufletului și e cea mai groaznică oboseală. 

Nu e grea, ca oboseala trupului, nu e înșelătoare ca oboseala simțurilor, 

e greutatea conștiinței,

e imposibilitatea de a respira cu sufletul.”

Fernando Pessoa.


”Eram așa de obosit și sufeream. Eu cred că sufeream de prea mult suflet.”

Lucian Blaga.


„Veselia nu e un păcat, ci ea alungă oboseala, 

căci din oboseală vini deznădejdea, care-i mai rea ca toate”

Sf. Serafim de Sarov

Postarea participă la ”Jocul de luni” 
ce constă în redarea unor Citate favorite
Joc găzduit acum de Suzana.

9 comentarii:

  1. Azi am avut un episod de oboseala foarte ciudata... Chiar ma gandeam ce nefireasca este (pentru ca nu prea are niste justificari, eu fiind antrenata, ca sa zic asa, de atatia ani si obisnuita cu anumite conditii).
    Si inteleg ca nu am fost singura care a simtit (cred ca de ieri seara a inceput sa imi dea tarcoale) cum efectiv mi se inchid ochii.. si asa o apasare.
    In fine... M-am straduit sa ma veselesc pe cat posibil - incerc sa fac acest lucru in fiecare zi. :D

    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine a inceput cu oboseala fizica, din diverse motive n-am dormit decat 3-4 ore adunate [n ultimele 2 zile. Apoi am descoperit că am trecut la oboseala sufletească, adică cumva găsind citatele astea am înteles de ce mă trezec după numai jumătate de oră de somn. Ieri am tot asteptat niște vești de la persoane apropiate, nimic foarte impostanta, dar neprimind nimic nimic am tot adunat supărare/dezamăgire combinate cu imposibilitatea de a dormi ( a trebuit ca noapte trecuta sa iau pe cineva din aeroport de la un avion super intarziat) si azi am avut o zi plina de drumuri,. Încă adorm și mă trezesc după jumătate de oră.

      Ștergere
  2. Superb! Niste ganduri ce se potrivesc la fix momentului meu!
    Multumesc, Niko! Noapte odihnitoare! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se potrivesc toate de parcă le-aș fi spus eu direct.
      Noapte odihnitoare să fie și la tine!

      Ștergere
  3. Imi plac tare mult aceste citate! 💖
    E linistitor, intr-un fel, sa cred ca atunci cand somnul nu "ma odihneste" nu e vreo problema medicala... Cu sufletul ne intelegem (cred!) mai bine decat cu vreun organ suparat. 😊

    Saptamana frumoasa iti doresc! ❤ Si timp pentru odihna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred că e mai ușor să liniștești sufletul cu o vorbă, o carte, ceva creativ, decât vreun organ supărat. Sperăm să nu avem de-ala.😘

      Ștergere
  4. Vaaaaiiiii! 😊 M-am luat cu sufletul si-am uitat de sufletel! ❤ Ce dulce-i Fifi!!!! Sa luam exemplu de la pisici... Ce fain ar fi sa putem!
    Si... ooo, daaaaa! Cafeaua mea are nevoie de o cafea de prea mult timp! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă am lua exemplu de la Fifi, principala preocupare a zilei e să doarmă. E un leneș colosal. S-a dus în grădină, a urmărit din privire o pasăre, a văzut că fuge repede și a obosit. S-a întors acasă, a mâncat niște bobițe și s-a culcat. Toată aventura lui a durat minute. Dar stilul ui de a dormi de parcă a muncit zile întregi era reprezentativ pentru oboseala mea de atunci.

      Ștergere
  5. Hahaha, ce poze haioase!
    Da, citatele sunt bune, frumoasa selectie. Multumim Niko.
    O saptamana buna, cu tihna 🤗😘

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!