marți, 7 martie 2023

Ce să fie?

 Spuneți-i cum vreți : ghicitoare, curiozitate, experiment. Am descoperit-o de vreo două luni în beci, dar de curiozitate am lasat-o să crească. M-am gândit și dacă s-o plantez sau nu, dar acum văd că a înflorit deja și nu pare să aibă nevoie de rădăcini. Ce credeți că e?


Revin mâine cu răspunsul corect.

Update 8 martie:

De sarbătorile de iarnă, nelipsită de pe masa noastră a fost salata de varză crudă. La un moment dat, cred că am considerat ca e prea mută salată și o jumatate de căpățână de varză nu am mai tocat-o și am pus-o în beci, unde am uitat de ea. După un timp am descoperit că pe cotorul acesteia au răsărit frunzulițe (făcusem o poza, dar nu o mai găsesc acum). Mama mi-a spus că aș putea să o plantez și așa voi obține semințe de varză. Nu aveam așa ceva în plan, dar nici nu am aruncat-o mai mult de curiozitate. Căpățâna de varză s-a tot ofilit/uscat și a hrănit plantuța care o vedeți acum. Curios e că nu are nici măcar un fir de mucegai sau fibră stricată. Dar nici rădăcini nu am văzut pâna acum.


16 comentarii:

  1. O ... varza? 👀😅 asa pare, dar ce interesanta floare. Tocmai am realizat ca nu siu daca varza are flori, sau mai bine zis cum arata. Ma intreb daca oare am desenat asa ceva la biologie. Vai cat imi placea sa fac desene in caiete - eram cea mai fericita cand aveam de facut desene sau harti - cred ca era cea mai placuta activitate cand la oa anumita materie aveai de facut ceva... creativ - un desen, sau o ilustratie.
    :O woooow. tocmai mi-am amintit ca in clasele mici aveam printre teme sa facem si mici desene la lecturile din vacanta.

    Multumesc acestei verze (eu asta ma gandesc ca este) pentru toate aceste amintiri frumoase pe crae le-am accesat datorita ei.
    Si tie pentru acest experiment fascinant!!!! :*

    Pup

    Ps: am avut intr-un an un fluturas de varza in casa. O sa caut pozele si filmuletele sa vi le arat. (mai stii prima mea participare la MDN? cand cu frunzele ? era langa celalalt fluture in canita decorata. Inca mai e acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar e floare de varză!
      Mi-amintesc fluturașul și desenele din cartile de biologie ce trebuia să le refacem in caiete.

      Ștergere
    2. Natura e fascinanta! Hihi!

      Ștergere
    3. Da, chiar este fascinantă și surprinzătoare.

      Ștergere
  2. A avut socra mea o varza decorativă ,asa ii zicea ea... arăta ca varza dar facea flori exact ca asta a ta....nu mai stiu daca erau galbene sau albe. Cred ca e plantă decorativă...

    RăspundețiȘtergere
  3. floare de varza?! wow uite aici opoza care aduce foarte bine cu floarea ta! https://www.almakert.ro/exterior/varza-decorativa-verde-aqua
    De 8 Martie, natura-mama te-a rasfatat cu o floare ♥ La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu chiar de 8 martie, e inflorită de ceva timp. E varză, dar nu decorativă

      Ștergere
  4. Astept raspunsul! Oricum arata foarte decorativ...
    Vreau sa- ti spun La Multi Ani de 8 Martie. Bucurii, sanatate, inspiratii! Pupici.💖😙

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E floare de varză.
      Multumesc de urări.La multi ani și ție!

      Ștergere
  5. La multi ani! O primavară veșnică în suflet si flori de zambet pe chip!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vazand poza m-am gandit la... lichieni! 😄 Dar nu cred ca au flori.
    La varza nu m-as fi gandit... Super interesant! Sunt tare curioasa cum va "evolua" aventura. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan am dus-o îapoi unde a crescut, fiind-umi car că acele e mediul propice ei. Dar nu știu încă dacă să o plantez sau nu.
      Nici eu nu știu dacă lichenii au flori. Mi-aduc aminte că i-am învățat la școală dar am uitat detaliile despre ei.

      Ștergere
  7. Privind foto nu mi-am dat seama dar apoi am citit comentariile 😃
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!