luni, 1 ianuarie 2024

Puzzle de lemn - Puzzle {20/2023}


 În primul rând vreau să vă urez tuturor un an nou fericit,care să vă aducă tot ceea ce vă doriți și aveti nevoie.

Încep anul cu o postare despre un puzzle de lemn pe care l-am primit de Crăciun de la fetele mele. Anul acesta au fost chiar foarte inspirate cu cadourile pe care mi le-au făcut. Urmăream de mult aceste puzzle-uri cu piese de lemn în formă de animale. Nu doar puzzle-ul este sub forma unui animal, ci și o parte bună din piese. 
Ce pot spune despre puzzle - piesele foarte mici, dar e un plus că rezultatul final nu e foarte mare. Bine tăiate, se potrivesc perfect și ușor.

Cromatica este ușor diferită față de poza de control (poza a patra din colajul doi), dar nu atât de rău încăt să fie indescifrabil. Colajele de mai jos spun povestea asamblării lui.





 Postare pentru Clubul de puzzle

Clubul de puzzle va funcționa ți în acest an, îl veți găsi la aceeași pagină, sus în meniu. Va urma o mică reorganizare  a paginii cu un nou tabel pentru anul 2024.
Puzzle-ul meu e ultimul realizat anul trecut, si de aceea va fi trecut în acel tabel, chiar dacă e postat azi.
La finalul anului vom acorda un premiu prin tragere la sorti (un puzzle de 1000 piese) 

11 comentarii:

  1. La multi ani! An Nou cu multe realzari, cu sanatate si bucurii, cu multe clipe fericite si creative!
    Puzzleul acesta este foarte interesant, o Lama împodobita pentru sarbatoare... Interesant si cum sunt taiate piesele! Succes in orice iti propui! Numai bine, Niko draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce imi place imaginea! Genul acesta de puzzle-uri sunt foarte deosebite.
    L-ai lipit?
    Cat mai multe realizate in acest nou an, draga Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu l-am lipit și nici nu prea aș vrea să-l lipesc. Mă gândesc să-l înrămez.
      Mulțumesc la fel.

      Ștergere
  3. Ce puzzle frumos, nu am mai văzut așa ceva. Vreau să zic, nici din lemn și nici în formă de animal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am tot urmărit pe net, dar erau cumva cam peste buget. Acum văd că s-au mai redus la pret.

      Ștergere
  4. Foarte frumos este! Am vrut sa iau si eu unul anul trecut .. cu un leu. Dar pana m-am sucit nu au mai fost in stoc (la un pret rezonabil). Chiar eram curioasa cum sunt !
    Foarte frumoasa Lama :D - un cadou minunat si o amintire de neuitat.
    La multi ani draga mea!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie îmi plăcea mult vulpea. Acum am văzut că au apărut multe modele.

      Ștergere
  5. Foaaarte interesant! Cat de in urma sunt cu "moda puzzle"! habar nu aveam ca sunt si din lemn cu piese atat de mici! Arata minunat! Cred ca in realitate e si mai fain!
    La prima vedere am vazut Unicorn, si la a doua privire tot Unicorn... E Unicorn sau... am inceput sa vad Unicorni?! 😂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de ce mie îmi tot vine să-i zic că e o Lamă, dar pe cutie scrie „Mystic Camel”, deci nici ca mine nici ca tine.

      Ștergere
  6. Este interesant și frumos! Nu am avut puzzle din lemn, poate că ar trebui să incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E fain si aș mai fi tentată să fac si altele, dar am o mică mare problemă cu depozitarea. Momentan nu aș mai alege altul decât dacă mi-ar fi foarte clar unde îl pun pe perete.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!