joi, 25 ianuarie 2024

În lumina soarelui de iarnă - Reflexii în oglindă (47)

 

Încercam să fac o poze cu lumânarea aprinsă pentru Bucuriile de ianuarie, dar soarele de iarnă este așa luminos uneori, că pur și simplu flacăra lumânării nici nu se vede. Am mai păstrat încă din decorațiunile de sărbători cam tot ce poate simboliza iarna, fără a face referire exactă la perioada sărbătorilor de iarnă.  Văi fi înlocuite în curând de ghiocei și inimioare. Începem să ne pregătim de noul sezon.


Pozele sunt din arhiva personală
Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen
Recomandare
„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 
o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 
și înscrie articolul în tabel


8 comentarii:

  1. Aaaaa, păi eu dacă aș avea bolurile alea la îndemână m-aș tot servi cu bobițe din ele până le-aș goli. Îmi place decorațiunea și îmi plac și lucirile luminii pe boluri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am alte bobițe pentru proiecte. Astea au fostluate special pentru omul de zăpadă și nu se atinge nimeni de ele. Și când le strâng, le pun în pungi speciale cu etichete să știu pentru ce sunt.

      Ștergere
  2. Sa nu razi, dar ma gandeam cum ar arata un pestisor intr-un bol din ala!
    Arata fain asa, unul peste altul!
    Sanatate multa, Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Râd doar pentru că m-am gândit și eu la asta, doar că nu se poate. Ar arăta frumos, dar dificil de pastrat apa curată
      Mulțumesc la fel!

      Ștergere
  3. Imi plac mult decoratiunile tale, foarte interesanta ideea cu bolurile suprapuse.
    Abia astept sa ne arati cum decorezi cu ghiocei si inimioare 😍💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La asta mă găndeam de dimineață, aș păstra bolurile cu zăpada, dar nu prea am ghiocei. Să vedem cum rezolv.

      Ștergere
  4. Imi plac mult bolurile acestea - reflexia lumanarii in cel de jos e cumva magica.
    Ce micuta e decoratiunea cu Saniuta! La ea ma uitam - in set cu felinarul.
    Adorabil. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am bucurat mult să îmi pot lua anul acesta aceste figurine mici cu care să decorez bolurile.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!