marți, 25 iulie 2023

O frumoasă surpriză

 A a fost o zi...supra aglomerată, așa cum e mereu prima zi după concediu. Treburile care stăteau în așteptare de o săptămână parcă au dat năvală peste mine. Dar am avut ajutoare multe și am reușit chiar să bifăm destul de multe pe lista aia. Încă mai sunt restanțe dar le vom lămuri noi încet încet.

Printre toate activitățile de azi am avut parte și de o surpriză, un telefon de la factorul poștal. Chiar eram nedumerită că fix ieri mă sunase să-mi înmâneze o scrisoare de la ANAF. Mă speriase scrisoare aia, dar a fost doar o informare că s-a inregistrat formularul 230 depus online și că se vor redirecționa banii din impozit spre asociaciția dorită de noi, Aripi spre Viață, asociație care ajută copii cu boli grave. Dacă nu ați făcut-o, vă rog depuneți și voi formularele 230, dacă nu spre această asociație, spre orice alta care vă e aproape de suflet, dar depuneți formularele respective.

Dar să revin. Telefonul de astăzi aducea înștiințarea că am primit un colet. M-a sunat să mă informeze ca să nu mai pună înștiințarea în cutia poștală. Uneori e foarte avantajos să locuiești la sat că se rezolvă astfel de lucruri mult mai ușor. Știam că urma să primesc ceva, dar nu mă așteptam să ajungă așa repede. Suzana chiar mă anunțase că urmează să-mi trimită o cremă ce sperăm și eu și ea să mă ajute cu problema genunchiului meu. Mi-a trimis nu una, ci trei. Am încercat-o azi pe cea de mentă, îmi place mirosul ei. Chiar a calmat durerea resimțită atunci.

M-a surprins cutia. E ca un plic cu loc special pentru destinatar și pentru expeditor. Se găsesc acum la postă astfel de cutii? Super.



Dar bine-nțeles, Suzana e o drăguță, nu s-a mulțumit doar cu cremele, ci m-a copleșit cu daruri deosebite. Cartea mi se pare foarte potrivită, abia aștept să citesc ceva de acest gen. ”Cum să-ți recuperezi starea de bine” e parcă exact ceea ce am de făcut acum.


Bomboanele au fost primele desfăcute. Superbă cutia și cred că și ciocolata dacă și dom'șorica mea cea mică a mâncat, știindu-se că ea nu mănâncă ciocolată. Eu nu am încercat, încă sunt fidelă dietei mele și nu vreau să fac abateri multe (am făcut deja vreo 3-4 în concediu).


Puzzle-ul e ceva ce nu văzusem. E un blanc pe care îl pot colora/decora cum cred eu. Mă gândesc la tehnica servețelului pe el. Și poate îl decorăm cu ceva pietricele tot de la ea. Trebuie să caut un șervețel deosebit care să se potrivească.



Din toată inima, mulțumesc, Suzana, pentru tot! 

10 comentarii:

  1. Ce draguuut! O surpriza minunata! ♥ Ma bucur pentru tine Niko draga! Da, Suzana este o draguta, ce frumos din partea ei ♥
    Noapte buna dragelor! Somn usor si vise placute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Suzana e o super drăguță și o doamnă foarte atentă.
      Numai bine, Carmen dragă!

      Ștergere
  2. Mereu ma surprinde cat de rapida este posta! Am si eu niste blankuri din alea, insa nu m-am hotarat cum sa actionez asupra lor. Doar crema rotunda o stiu incercata pe mine. Celelalte le-a incercat cumnata mea si mi-a spus ca au folosit. Asa ca vei vedea ce si cum!
    Si da, sunt cutii de mai multe dimensiuni. Macar nu ma mai gandesc cum sa scriu...
    Noapte buna, Niko! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred că poate bate recordul asta în rapiditate, mai ales la un colet. Mă gândeam că abia spresfârșitul săptămânii va sosi. Între timp am incercat și crema cu levănțică, superbă mai ales pentru durerile musculare de efort. Încă o dată mulțumesc mult de tot pentru grija ta.

      Ștergere
  3. Ohh.. sa nu uit, incepu cu ciocolatelele - am avut la un moment dat asa ceva - tin minte ca le separasem in functie de continutul de cacao. Cred ca ai putea sa incerci din cele cu un continut ridicat, stiu ca ciocolata neagra e indicata. Dar vezi si tu :D (eventual puneti si pentru tine deoparte).
    Cred ca mai am si eu cutia pe undeva (sigur capacul ar trebui sa fie la Buni in camera).

    Tin pumnii sa rezolvi problema genunchiului. Si nu numai. Sa fii bine cu totul si tu si toti cei dragi :). Ca pana la urma, asta conteaza. Cand suntem sanatosi si in forma, le facem pe toate, incet incet.
    Sa ne povestesti si noua despre carte - pare a fi foarte faina.
    Si abia astept s avad ce proiecte vei face :D.

    pupici cu drag :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS: si eu am trimis cat am lucrat in fiecare an catre o asociatie (in ultimii ani catre Speranta, de unde vine si Kouki). - macar daca tot avem aceasta optiune, atat cat e, sa se duca undeva unde sa fie nevoie. :)

      Ștergere
    2. Am observat că sunt în funcție de cantitatea de cacao. Nu pot încă să gust niciuna. Chiar vreau să țin dieta asta pănă ajung la greutatea dorită. Merge foarte bine acum ca să încep să nu respect regulile.

      Ștergere
  4. Ce surpriza frumoasa, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Încă nu am apucat să citesc din ea, dar poate duminică voi reuși măcar s-o răsfoiesc puțin.

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!