duminică, 2 iulie 2023

Culcuș


Cele mai căutate locuri de dormit, printre flori pe paie

 

8 comentarii:

  1. Stii ce am citit? Cus cus :))))
    Cred ca saptamana trecuta au facut ai mei si au trimis poza... si deja eram pregatita sa citesc cum il faci tu :))
    Bun asa - cu paie, flori :))))
    Pupici💌

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am mâncat niciodată niciodată cușcuș.
      Fifi e necăjit acum, că am jumulit buruienile de acolo.

      Ștergere
  2. Prima data am crezut ca s-a ascuns o gainusa. Pe urma m-am prins...
    Numai bine, draga Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuia să mă vezi pe mine cand vroiam să arat fetelor unde doarme Fifi și nu era Fifi, ca să mă intorc cu statele si să-l scoata cea mică de sub buruienile din stânga pozei. Așa de bine se camuflează și vine mereu acasă plin de scaieți.

      Ștergere
  3. Eu am crezut că e o găină acolo...și apoi am citit mesajul Susanei și m-am întors la poză și am văzut pisoiul.:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. neavând găini, nu mi-a trecut prin cap această posibilitate când l-am descoperit acolo.

      Ștergere
  4. Mormoloc dragut! 😊 ❤ Cum sa nu-i placa acea senzatie de semi-racoare? Sunt amuzanti cum se pitesc prin ierburi si tufe - probabil se cred feriti si de privirile "curiosilor", nu doar de caldura. ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranță, pentru ei e un adăpost nu doar de soare ci și de alte animale. Fifi știu că se ferește și de Bella și de Porto.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!