duminică, 4 februarie 2024

Felicitare cusută cu fluturaș brodat - TC24 (02-01)

 În luna februarie la Transformări Creative trebuie să lucrăm cu fire, materiale textile, iar prima temă este o felicitare. Mă tot întrebam cum să combin felicitările care îmi sunt atât de dragi mie cu ceva materiale și primul gând a fost să folosesc ceva aplicații realizate din resturi de fetru ca să respect întocmai tema, aceea de a recicla ceva. Acum realizez că puteam la fel de bine să folosesc și panglică sau dantelă recuperată de la diverse cadouri/rochițe sau direct funde. Dar februarie e abia la început, poate că voi face și alte felicitări. Oricum e luna în care eu fac felicitări pentru 8 martie.

Ideea salvatoare a sosit sub forma unui fluturaș brodat, o aplicație ce împodobea o căciulă, dar care a zis probabil că s-a săturat să iasă afară prin frig. Eu am descoperit-o întâmplător la ușă și am redirecționat-o imediat către masa de lucru, Asta acum vreo două zile. A trebuit să mă aștepte puțin acolo până am avut eu timp de el. 

Ieri m-am înarmat cu trusa mea de felicitări cusute pe carton scotocind după un model de floare care să permită și fluturașului să poposească lângă. Am fost foarte încântată să descopăr o floricică simplă și două cartoate deja pregătite de lucru. Chiar îmi este foarte util acum să am deja mai multe cartoate pregătite de anul trecut.

Mi-am luat un carton, am ales ațele și am trecut la treabă.


Pentru că fluturașul era cu degradeuri, iar eu nu am ață de cusut de acest fel, am combinat două culori cât mai apropiate de cele ale fluturelui. Nu se obsevă în floare prea mult combinația celor două culori, dar în opinia mea chiar se potrivesc cu fluturașul. Am montat apoi cartonul cu cusătura pe o bază de felicitare simplă, tip carte realizată dintr-un carton negru. La final, cu silicon la cald am lipit fluturașul astfel încât să țină aripile puțin ridicate.

Acum că felicitarea-i gata, să vedem ce destinatar âți va alege.


10 comentarii:

  1. Fluturasul va zbura acolo unde il vei trimite, pentru ca iti este fidel... tu l-ai creat! Felicitari! Superb arata felicitarea ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă nu m-am decis la cine va merge, dar am o vagă banuială că va pleca spre Fundeni.

      Ștergere
  2. Ce model frumos!! Sa stii ca si eu am in plan sa cos. Dar nu stiu daca voi si reusi sa fac ce voiam - mereu intervine cate ceva, pe langa obisnuitele vietii (de ex de vro 3 zile e inundatie si in baia mica, nu era suficient ca in cea mare nu am mai putut intra de anul trecut, sfarsitul lui august... au zis ca luni se rezolva, ceea ce si astept cu mare nerabdare. cu m mare :))).

    Foarte frumos ai asortat firele! E atat de delicata floricica. Si Fluturele si-a gasit un loc minunat! Cred ca in acest moment, toate posibilele textile care au potential tremura si se ascund de mine pe unde pot. :))))) Nu de alta dar parca e un facut, nimic din ce aveam eu in plan in materie de textile nu gasesc - noroc ca am ceva bucatele e fetru ramas de pe la proiecte la indemana :))))).

    Sigur ca acolo unde va ajunge, Fluturasul va aduce multa bucurie. :)

    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off, nici nu vrei să știi ce planificasem eu pentru azi si ce am renușit sau mai bine zis nu am reușit să fac. Eu la mine în cameră mă incarc acum de cartoane. Nu știu cum reușesc, dar permanent am ceva de așezat, fix acele lucruri care nu-mi trebuie acum și care îmi blochează lucrurile care ămi trebuie acum. Se înțelege ceva?

      Ștergere
  3. Ce felicitare frumoasă! Da, culorile florii se potrivesc cu fluturașul! Îmi place rezultatul. Eu nu am idee ce voi face...am zis sa incerc sa fac un model pe care l-am făcut acum 16 ani împreună cu fiica mea....este o felicitare cusută.
    Te pup. O zi de luni ușoară să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Mi-ar plăcea să văd modelul de felicitare făcut de voi acum mulți ani în urmă.
      O zi de marți minunată să ai.

      Ștergere
  4. Fluturașul a găsit floarea perfectă! Sunt din același film, iar în primul moment am crezut că ai brodat tu fluturașul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi plac mult broderiile, dar din păcate nu îi ies mie așa că am sărit peste acest capitol

      Ștergere
  5. Absolut superba! Esti o maiastra, Niko!
    O saptamana usoara!❤️😘

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!