luni, 17 ianuarie 2022

Mărțișor (S3) - Lucru de mână ( cusute, croșetate, tricotate) - inscriere link

 Săptămâna trei din calendarul Mărțișorului are ca temă realizarea de mărțișoare și felicitări cusute pe etamina sau carton, croșetate sau tricotate. Nu trebuie ca ambele obiecte să fie făcute cu aceeași tehnică, fiecare alege ce ii place mai mult. 

Nu am realizat incă nimic pentru acesta săptămână, dar pentru că o parte din participanții la provocarea aceasta reușesc să răspundă provocării inainte de weekend, mi se pare corec să aibă unde lasa link-ul atunci cand ei sunt gata, drept pentru care pe viitor voi încerca sa fac postarea încă de lunea, urmand ca la finalul saptamanii sau când voi fi gata să vin și eu cu lucrările noastre.


Vă las mai jos o parte din ceea ce am realizat eu anii trecuti

 

 








14 comentarii:

  1. Da, cum spuneam și la postul anterior: ești foarte creativă. O artistă în adevăratul sens al cuvântului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Jo. Balsam pentru suflet comentariul tau. A picat la fix, cand chiar aveam nevoie de o incurajare. Multumesc mai ales pentru asta.

      Ștergere
    2. Dă-mi voie să te îmbrățișez și în dimineața asta. ❤️ Sper că orice te-a necăjit ieri e de domeniul trecutului deja. �� ��

      Ștergere
    3. Cu ceva "efecte secundare", dar da e de domeniul trecutului. Sper sa ramana de tot acolo.
      Multumesc.

      Ștergere
  2. Uau cât de frumoase sunt toate! Felicitări!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai talent cu carul! Ai de dat ceva talent?! 😊

    Cand reusesc sa "montez" ce-am cusut pregatesc postarea. Mi-a luat aproape o saptamana sa cos! Cate un pic in aproape fiecare zi din saptamana trecuta. :))
    Acum mi-e cam jena sa vin cu "operele" mele, dar vin! 😊

    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu la care sa ma opresc. Sunt foarte frumoase!
      Multumesc mult, Niko. Multa inspiratie in continuare!

      Ștergere
    2. Diana, stii bine ca te subapreciezi. Sunt sigura ca va fi ceva superb. Abia astept sa vad.

      Ștergere
    3. Multumesc, Niko!
      Nu ma subapreciez, sunt realista. 😊 Ce stiu sa fac, stiu, ce nu... nu, dar tot fac! :))
      Prin comparatie cu lucrarile tale, mmmvai! 😊

      Ștergere
  4. Eu am mai vazut din lucrarile tale si stiu ca ai maini de aur si imaginatie cat cuprinde. Am si cateva din lucrarile tale asa ca stiu ca pozele nu surprind dragostea cu care sunt lucrate. Spor in tot ce iti pui in gand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Corina Si eu mai am din lucrarile tale. Si tu ai maini de aur. PAstrez cu drag semnul de carte tricolor.

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Se mai intampla. Doar ca eu nu pot sa-ti raspund acolo. Multmesc de apreciere. Multa inspiratie si tie.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!