duminică, 16 ianuarie 2022

Bucurii de ianuarie {2/2022}

 

Bucurii de ianuarie este o provocare lansată de Irina în ideea de a alunga ”întunericul și deprimarea” caracteristice acestei luni, ce urmeaza dupa strălucirea și veselia ”celei mai minunate luni ale anului”. Personsal cred că ar trebui să facem astfel încât orice lună în care ne aflăm să o simțim ca cea mai minunată. 



Colțișorul meu confortabil 

... e atât de confortabil că este ocupat de cineva tot timpul


Un proiect creativ 

Am facut o felicitare quilling cu care am participat la provocarea Cupcake Inspirations


Tratația săptămânii 

cred că e prima dată când mănanc, dar combinația e foarte bună


Plante/flori

tot aștept să înflorească crăciunițele ”nu mă deranja”


Intre timp afară, au apărut ghioceii


Lumini și luminițe

am luat un afiș luminos căruia îi pot schimba scrisul


Chiar stă pe masă aprins cand crăftuim


Grija de sine

mi-am cumpărat o cremă pentru protecția mâinilor, nu-mi place că încep să devină aspre după ce stau mai mult timp cu ele în apă sau când fac curat. Și o ojă nouă! De anul acesta  îmi impun să am mereu unghiile făcute.

Rugăciune/Recunoștință/Meditație/Jurnal

 M-am obișnuit atât de mult cu jurnalul că am descoperit listele din bucatărie goale, chiar nu am mai ajuns sa scriu nimic pe ele. Mi-am dat seama ca sunt totuși necesare pentru acele taskuri ce trebuiesc îndeplinite de ceilalți. Urmeaza o updatare în seara aceasta probabil.


8 comentarii:

  1. Frumoase bucuriile tale de ianuarie!
    Multe alte bucurii impreuna cu cei dragi!❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Personal prefer luna ianuarie. De când nu mai sunt copil și trebuie să organizez eu totul, parca s-a mai dus din bucuria lunii decembrie. :) Dar in ianuarie pot să mă relaxez. În plus, ziua se mărește, miroase a primăvară... :) Dar, oricum, nu pot să nu apreciez creativitatea ta. felicitare quilling e foarte, foarte reușită. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am învățat să apreciez fiecare lună cu tot ce are ea. Mi-aduc aminte de un banc sau lecție citită în copilărie
      Copilul către tată sau bunic, la începutul iernii :
      - cel mai mult îmi place iarna cu zapadă, bulgări, săniuș, etc..
      Tatăl - Fiule ia acest caiet și notează pe o pagină albă tot ce ai spus.
      La începutul primăverii:
      - Cel mai frumos anotimp e primărava, se încălzește, răsar ghioceii, înfrunzesc copacii.
      - Fiule, notează tot ce ai spus aici te rog, zice tatăl dându-i acelasi caiet la o pagina albă.
      Vara, copilul iar exaclama - Ce frumoasă este vara, cu soare, mergem la mare, la plaja, avem avacantă.
      Tatăl din nou îi dă acelasi caiet să noteze pe o pagina albă.
      Toaman, povestea se repeta, Copilul se bucura de toamnă, de frunzele îngălbenite, de coloritul bogat, tatăl îi cere să noteze iar pe o pagina albă. După ce termină de scris, tatăl îi spune
      - Uită-te acum pe celelalte pagini și vezi ce ai scris.
      Copilul ascultă și găsește notațiile sale despre celelalte anotimpuri.
      - Acum înteleg, zice copilul, fiecare anotimp e frumos, nu e unul mai frumos ca celelalte”

      Mereu îmi vine în minte povestea asta când cineva mă întreabă ce-mi place mai mult...
      Mulțumesc pentru aprecieri.

      Ștergere
  3. Frumooos! Imi plac ocupantii coltisorului tau! 😊 Catelusul pare ca a intors capul spre tine special pentru a-i face o poza! ❤️

    Cat despre "povestea cu morala": de acord! Toate anotimpurile sunt la fel de frumoase - fiecare cu frumusetea lui.
    Au aparut ghioceii! Aici tocmai s-a oprit ninsoarea - s-a asternut ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi n-am avut deloc zapada, doar cativa fulgi rataciti.
      In coltisorul meu confortabil e catelusa, nu are nici macar un an si se comporta de parca a fost crescuta numai in puf. Eu o mai alin "printesa" cand mi s eurca in pat desi stie ca nu are voie.

      Ștergere
  4. Frumoasa saptamana ai avut! Cescuta e Superba! Si imi place mult panoul luminos!
    O saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!