sâmbătă, 15 ianuarie 2022

Mărțișor (S2) - Quilling


Mai e o zi și se termina și a doua săptămână din calendarul Mărțișorului, o saptămana care din punct de vedere ”creativ” nici nu știu când s-a terminat. Au lucrat fetele, ceea ce îmi și doream în ceea ce ne privește, atunci cand am creat acest calendar creativ. Il consider o provocare atat pentru mine căt și pentru ele.
Pentru cei care doresc sa participe la provocare, va rog să lasați un link în formularul de la sfarșitul postării. Mi-ar face placere să vad ce lucrați și voi.


Tehnica din această săptămână a fost quilling. E o tehnică nu foarte grea dacă nu te înhami la proiecte grele și te rezumi la ceva simplu. Poate dacă lucrezi mereu ajungi și să te descurci ușor la chestii mai complicate. Se pare că mie nu prea mi-a plăcut mult timp quillingul.. A fost o surpriză să decopăr că cea mică nu știe deloc cum se face. Domnișoara cea mare a învățat, în clasa I, la atelierul de creație organizat de școală. Au trecut ani mulți de atunci și chiar nu prea îmi amintesc proiecte de-ale mele pe care să le fac în quilling. Mi s-au părut mereu dificil de depozitat și cred că de-asta le ocoleam.




Nu am poze grozave, nu am avut răbdare să le fac. Îmi era gândul numai la o provocare pe care am descoperit-o de curând, și așa sunt eu, trebuie să fac mai întâi ce-mi trece prin cap și abia apoi mă pot ocupa de alt proiect creativ. Urăsc să ”pun pauză” la vreun proiect și să strâng materialele din cine știe ce motive, pentru că risc să rămân cu el neterminat.





Fetele s-au axat pe realizarea de fluturași pe post de marțișoare pentru colegele de școală. Au făcut doar câte-o felicitare, în spiritul provocării. Mi-aduc aminte că mie mi se părea mai ușor să fac felicitari, că lipeam formele pe carton, dar fetelor se pare că le place mai mult să facă mici obiecte.






6 comentarii:

  1. Tare frumoase! Nu stiu daca ajung in tabel, dar inca sper, macar unul mic. Dar imi pare bine ca m-ai mobilizat cumva sa-mi fac in acest an martisoarele. Ceea ce e o alta experienta, chiar daca nu era pe agenda...
    O duminica placuta Niko!

    RăspundețiȘtergere
  2. O simpla tentativa de martisor!
    Multumesc pentru impuls!
    O saptamana cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt!
    Cu ocazia aceasta m-am prins si eu cum se face "mijlocul" in alta culoare. 😊

    Link-ul nu-l pot pune in tabel - pot vedea intrarile (cand apasa "here") dar mai departe nu stiu cum se procedeaza (stiu doar in "metoda clasica": tabel sub postare, cu randuri de completat) 😊 Las aici linkul
    https://diana-kundalini.blogspot.com/2022/01/martisor-si-felicitare-quilling.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. formularul se inchisese aseara, de asta nu-l mai poti pune. Dar aparea parca tabelul cu mine si Suzana. Am alt formular pentru saptamana asta si nu inteleg de ce nu ramane tabelul aici. Inca nu stiu exact cum se lucreaza cu acest formular. E bine si daca pui link-ul in comentarii.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!