marți, 25 ianuarie 2022

Mărtișor ( 3 )- Lucru de mână - lucrarile noastre

 Tema din saptamana trei a mărțișorului am prezentat-o aici. A venit randul să va arătăm și ce am lucrat noi. Sunte mari fane ale cusăturilor pe carton, așa că asta e tehnica pe care ne-am ales-o pentru aceasta provocare, nu doar că ne place, dar și din lipsă de timp.  

Pentru mărțișoăare fetele au ales modelele pe care lucrăm de mulți ani, oferite de Talente de Nazdravani. 



Pentru felicitări am ales aceeași tehnică de a coase pe carton, moedele asemanatoare cu cele de la prezentarea temei:





2 comentarii:

  1. Niko, o idee cu tabelele. Cand am preluat si WW dupa ce deja aveam citatele, am constatat ca nu puteam sa le am active simultan. Facusem WW si ducandu-ma la citate, tabelul nu mai era activ. Pentru a putea sa coexiste mai multe tabele am platit o taxa anuala de cinci euro. Dupa care s-a activat. E suma cea mai mica. Si este pentru un an. Asa am putut sa le am functionale simultan.
    Alta optiune nu stiu daca e. Adica alte programe, vreau sa spun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat intr-o seara saplatesc acea taxa, ma gandeam eu ca e singura solutie, dar cred ca atunci nu le-a mers site-ul sau ceva ca nu se conecta la plati. O sa ma incerc. Merci de info.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!