sâmbătă, 15 ianuarie 2022

Cupcake Inspirations Challenge #535

 Săptămâna aceasta am descoperit la Suzana ( Floare de colt), o listă de challenge-uri, de fapt o lista de bloguri cu diverse provocări. Nu am avut când să o studiez pe toată, dar mi-a atras atenția Cupcake Inspirations, un blog în care săptămânal se postează brioșe care să te inspire în crearea unui proiect creativ (craft). Se pot realiza felicitări sau orice alt craft care respectă o plaletă de culori sau temă dată.

”Every other week we will provide a delicious cupcake to inspire you to craft. We encourage you to create a project of your choice, following our inspiration theme or color palette and link your creation.”


Deși pentru mine e prima dată când încerc să particp, am ales să păstrez numărul provocării lansate de ei. Mai am și problema de limbă, eu înteleg engleza, poate că mă descurc să vorbesc, dar nu mă descurc să scriu.

Tema din această săptămână este cafeaua/ceaiul.


Fiind în săptămâna mea de quilling, am ales să fac o felicitare în această tehnică, reprezentând o ceașcă de cafea aburindă. Sper că mi-a ieșit.









10 comentarii:

  1. Din păcate, am avut o săptămână atât de agșomerată, încât n-am avut timp pentru micile bucurii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu abia azi am avut timp de craft. Pentru Martisor au făcut fetele.

      Ștergere
  2. Este excelenta ceasca in care abureste cafeaua! Uau! Privesc, si-mi imaginez ca mai invat cate ceva! 😊
    Succese!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. A fost acceptat si ceasca mea in acel "party" link organizat de ei.

      Ștergere
  3. This is awesome! I LOVE the quilling!! Thank you for playing with us at The Cupcake Inspirations Challenge!

    Nora
    DT Member
    CIC

    RăspundețiȘtergere
  4. What a labor of love. My hubby always gives me quilled cards for special occasions! Thanks for getting caffeinated at Cupcake Inspirations!

    RăspundețiȘtergere
  5. Such wonderful talent you have, love it, great card! Thanks for playing our challenge at Cupcake Inspirations Challenge!

    Leanne DT Member
    Cupcake Inspirations

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!