luni, 24 ianuarie 2022

I ' m back!

 Nici nu pot sa descriu in cuvinte ce sentimente m-au cuprins acum ca am blogul inapoi. Incepusem sa-mi pierd din increderea ca se va rezolva problema și chiar pusesem un anunt pe noul blog creat aseară că nu gaseam in profil nicio optiune de recuperare a blogului. Dar speranta mai exista acolo undeva si tot mai incercam sa accesez blogul. Parcă nu-mi venea a crede cănd s-a încarcat pagina.

Primul lucru pe care l-am facut a fost să aprind candela în semn de mulțumire că s-a rezolvat. Apoi să verific blogul, totul pare la locul lui de parca nu s-a întâmplat nimic. Iar următorul pas a fost să-l salvez. O să-mi trec în agendă să fac acest lucru periodic. Sper ca asta să fie lecția ce trebuia s-o învăț din această întâmplare. A, și aceea cu verificarea securității contului.

Folosesc contul google pe mai multe dispozitive și mereu sunt anunțată când mă conectez pe un dispozitiv nou. La început ignoram acele mailuri, dar de la un timp am început să confirm că este activitatea mea acolo unde a fost cazul. Uite că se dovedeste a fi chiar important acest lucru.

Acestea fiind spuse, o sa-mi cer scuze pentru întarzierea postarilor de ieri și azi, mai ales in ceea ce priveste calendarul mărțșsorului. Le voi face imediat ce mă liniștesc din tumultul acesta de emoții pe care îl simt acum. Și timp să am. Deși e 24 ianuarie și e liber, cel puțin nu mai duc fetele la școala, tot se pare că am un program destul de încărcat cu treburi casnice care nu prea suferă amânare.

Să aveți o săptămână minunată! 


8 comentarii:

  1. ieee, ce mult ma bucur!eu accesez blogul doar de pe calculator, de obicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. blogul si eu il accesez de pe laptop, mai ales ca sa scriu. Dar mai am si desktop-ul care e conectat la imprimanta si cum imprimanta nu e wireless, trebuie sa mergem toti acolo sa ne tiparim ce avem nevoie. Asa ca am contul google pus si pe PC si daca e deschis, imi verific si blog si mail si tot de acolo. Plus telefonul, fiind android, automat contul google e instalat si pe el. Oricum cred ca problema contului a fost generata de ceva de pe telefon, imi tot cerea ceva google play sa instaleze si eu refuzam.

      Ștergere
  2. Cum adică ți-a dispărut blogul?!!! Dacă sunt atâtea probleme tehnice de ce nu vă mutați voi, fetelor, pe Wordpress? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am blog si pe wordpress. A fost o vreme cand m-am impastiat in zece directii, forum, blogspot, wordpress, dar n-am facut fata la toate. apoi am facut pauza de toate. Pe wordpress mi se pare mai complicat decat blogspot.

      Ștergere
  3. Se petrec lucruri ciudate cu aceste platforme. Si ai dreptate. E musai periodic sa le salvam.
    Sper sa nu mai ai emotii de acest fel si nici noi, ca nu mai intelegem nimic.
    Seara buna si o saptamana cu spor, draga Niko!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uoooou! Groaznic! Bine ca ai reusit sa-l salvezi!
    Si eu accesez contul asociat blogului de pe mai multe dispozitive, dar nu si de pe telefon; daca accesezi si de pe telefon am inteles (n-am idee daca am inteles bine!) ca trebuie facuta "sincronizare" sau nu stiu ce pentru a nu avea mai apoi probleme de a accesa conturile Y! Gmail blog fb etc. de pe alte dispozitive.
    Ma pricep atat de putin la IT (sa zic asa) incat ma straduiesc sa pastrez totul cat mai simplu si cat mai "separat". 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincronizarea merge destul de bine. Iar problema contului de google(o paraola compromisa) se poate intampla fie ca accesezi de pe mai multe dispozitive fie ca nu.
      Ma bucur ca a fost numai o problema de afisare a blogului, o eraore ce a aparut in timpul recuperarii contului si ca nu a fost sters din cine stie ce motiv inchipuit ca as fi incalcat politica google.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!