duminică, 30 ianuarie 2022

Bucurii de ianuarie {4/2022}

Bucurii de ianuarie este o provocare lansată de Irina în ideea de a alunga ”întunericul și deprimarea” caracteristice acestei luni, ce urmează după strălucirea și veselia ”celei mai minunate luni ale anului”. Personsal cred că ar trebui să facem astfel încât orice lună în care ne aflăm să o simțim ca cea mai minunată. 



Colțișorul meu confortabil 

nu e tocmai confortabil, dar săptămâna aceasta am petrecut-o mai mult la masă în fața laptopului



Un proiect creativ 

știu că a trecut perioada sărbătorilor și că în principiu așteptăm de-acum primăvara (deși eu încă aștept zăpada), dar proiectul cu Moș Crăciun era început din decembrie și chiar nu vroiam să-l bag într-o cutie până la sezonul următor. 

 

Tratația săptămânii 

...paste cu fructe de mare gătite de soț (sunt specialitatea lui). 

am uitat să fac poze


Plante/flori

în sfărșit încep să se desfacă florile crăciuniței


Lumini și luminițe

e o rubrică de care sincer am uitat, deși am niște lumănări care își așteaptă rândul să fie folosite

Grija de sine

am fost la cosmetică, din fericire am norocul să nu am nevoie des de asemenea tratamente, dar acum am zis că mai e și rândul meu

Rugăciune/Recunoștință/Meditație/Jurnal

imediat începe luna februarie, prin urmare m-am ocupat de planificarea jurnalului pe luna viitoare



În principiu aceasta ar trebui să fie ultima postare în cadrul acestei provocări, dar a cam ajuns să-mi placă ideea de a scrie duminica despre bucuriile săptămânii ce se încheie și probabil că voi continua cu aceste postari, chiar dacă nu vor respecta fix acest format.


8 comentarii:

  1. Faine tare sticlele. Uitasem de sticlele decorate. Ale tale sunt superbe.
    Si ma bucur ca iti imfloreste craciunita. Macar la tine. :) Am vazut niste bobocei si la vecina mea, astazi. A mea e tot lenesa...
    Sa stii ca ma gandeam si eu sa continui postarile de duminica cu bucuriile saptamanii. E faina tare postarea asta.
    O saptamana cu cat mai bucurii sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Corina. Craciunita ta poate ca a fost mutata in perioada renovarilor. A mea sta in acelasi loc din toamna si e pe o veranda neincalzita. Are semiumbra, am inteles ca au nevoie de mai multa "noapte" decat zi ca sa infloreasca.

      Ștergere
  2. Nu-i o idee rea să notezi micile bucurii ale vieții, ca într-un jurnal al fericirii, să rămână pentru posteritate și să se bucure și alții. Eu, de exemplu, mă bucur de crăciunița aia. Tare frumos arată. Asta înseamnă c-o iubești.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca acea craciunita e singurul lucru pe care mi l-a dat soacra mea cu drag. ( cred ca nici pe fii-su nu mi l-a dat cu drag). Nu mai e chiar plantuta originala s-a tot intinerit in timp, dar da, chiar tin la ea.

      De notat chiar notez in bujo, aproape zilnic cate ceva reprezentativ pentru ziua in curs.

      Ștergere
  3. Ce-mi plac postarile astea cumva luminoase!
    Si craciunitele mele mai au cativa bobocei noi dupa ce au inflorit la greu.
    Sticlele sunt tare faine. Eu inca nu am avut curaj sa tai o sticla pentru a o face vaza.
    Am vazut cateva metode, insa nu m-am hotarat...
    Un februarie inspirat, draga Niko!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu m-am încumetat să tai sticle, deși am avut o perioadă în care am tot studiat filmulete îi tutoriale pentru a reusi.
      Multumesc Suzana.

      Ștergere
  4. Imi plac sticlele "imbracate"! De craciunita nu mai zic! 😊 A noastra a avut cativa bobocei, dar au cazut. Am fost la un pas sa o pierdem anul acesta! Cand am adus-o in casa s-a pleostit... Acum si-a revenit, dar nu are flori. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu o mai bag in casa de vreo 3 ani. Am o veranda de sticla, fara incălzire și acolo petrece toata iarna. Vara o scot din cauza efectului de sera si o tin pe pervazul exterior al geamului de la sufragerie, dar la umbra unui nuc. Crec ca le place mai racoare, nu caldura pe care o facem de obicei iarna in case.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!