luni, 14 martie 2022

Simboluri pascale (2) - Fluturi


Simboluri Pascale  reprezintă o provocare recreativă de a realiza la alegere orice produs handmade, în orice tehnică dorită care are ca punct central un simbol pascal impus de tema săptămanii însoțit de un alt simbol la alegere: crucea sau oul.

Dacă vă face plăcere să participați la provocare, sunteți invitat să vă înscrieți blogul în lista de link-uri de la finalul postării. Apreciem în mod deosebit intrările care respectă toate  regulile de participare

Tema anteriroară : Flori 


Tema săptămânii: (=simbolul impus) : Fluturi
”Aceste gâze sunt unele din cele mai populare simboluri de Paște. Se spune că prima parte din viața fluturelui, când acesta este o omidă este viața lui Iisus pe pământ de la naștere până la judecată. Etapa de cocon subliniază răstignirea lui Iisus pe cruce, iar cea de-a treia perioadă, atunci când insecta sparge coconul și zboară ca un fluture înseamnă învierea lui iisus în ziua de Paști. Se spune că Iisus vine printre oameni în chip de fluture.” ( sursa)


Perioada de lucru : luni, 14 martie - miercuri, 23 martie

Simboluri la alegere:

Crucea : - reprezintă durerea și povara purtată de Iisus care a luat asupra sa toate păcatele lumii.

Ouăle : sunt simbolul unei noi vieți, al unui nou început și prin generalizare, al Învierii.


sursa


sursa






10 comentarii:

  1. De participat nu particip. :) Nu sunt îndeajuns de creativă. Nu pot decât să aștept să văd cu ce minunății veniți voi, artistele. Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumimi chiar si pentru sustinere JO. Tie ti-as lansa totusi o provocare apropiata de blogul tau: gasesti un filp/serial/videoclip care sa il recomanzi la tema provocarii?

      Ștergere
    2. Și unde-i răspunsul meu la provocarea ta?!!!

      Ștergere
    3. Unde ai vrea sa fie? Eu ma gandeam aici in comentarii, ca titlu sau link ceva si eu il pot adauga apoi in postare, ca recomandarea a ta.

      Ștergere
  2. Nici nu stiu daca reusesc pana miercuri prima imagine, dar sper ca nu e o problema daca le pun totusi in urmatoarea saptamana.
    Multumesc pentru noul impuls, draga Niko! Spor la tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa avantul pe care il luasem vineri cu felicitarile de la prima tema, azi ma-am trezit ca stau si ma uit la ele si parca am doua maini stangi si nu le pot finaliza.

      Ștergere
  3. La tema "Flori" am vrut sa combin simbolul "cruce" - am si confectionat una - dar orice "montaj" incercam ma ducea cu gandul la un mormant, asa ca am renuntat la cruce si trebuie sa ma gandesc cum sa "aranjez" florile si... ouale. 😊

    Multumesc pentru ideile de aici.
    Spor la ce ai de facut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ca atunci cand am ales ca simboluri repetitive oul si/sau crucea aveam impresia ca va fi mai usor sa combini crucea cu celelalte simboluri. Ba chiar imi tot imaginam ca eu voi folosi crucea cel mai des si totusi la prima proba am lucrat numai cu oua!
      PS: se pot folosi si crucea si oul daca alegi asa, nu se exclud una pe alta. Sau poti folosi si din alte simboluri pascale daca simti nevoia, doar ca de ex daca faci un aranjament cu oua flori si fluturi, il poti pune fie la flori, fie la fluturi, dar nu la amandoua.

      Ștergere
    2. Am venit c-un cosulet care are si fluturi si flori si un ou (arata amuzant oul, din punctul meu de vedere - ca n-o sa zic ca-i nereusit!) 😊 La postarea cu flori nu am avut fluturi. 😊
      Saptamana linistita iti doresc!

      Ștergere
    3. Multumesc de participare Diana. Frumos ansamblul. Si oul mi se pare simpatic.

      O saptamana linistita si tie.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!