marți, 15 martie 2022

Felicitări cu flori și ouă - SP1

 Nu era intenția mea să fac tot felicitări pentru această provocare, dar când am descoperit aceste modele, efectiv nu m-am putut abține, parcă fuseseră gândite special pentru tema prima săptămână (flori) a provocării Simboluri Pascale. Încă am în plan un ornament, dar momentan e tot la stadiul de plan și până voi reuși să-l pun eu în aplicare, are toate șansele să ajungă la tema a doua, fluturi





Toate felicitarile sunt cusute pe carton în tehnica stitching card, despre care am povestit pe larg aici


8 comentarii:

  1. Nu-mi vine să cred că ți-a ieșit așa o minunăție. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata superb. Am doar o curiozitate: cam cat ti-a luat sa cosi ovalul?
    Felicitari multe, draga Niko!
    Imaginatie in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.
      Doar cusutul mi-a luat intre 1 ora si 3 ore, in functie de model.

      Ștergere
  3. Și mie îmi plac foarte mult felicitările tale, mai ales că-mi amintesc de broderiile pe care le coseam cândva, adică pe când eram încă la școală, în orele de lucru manual. Te felicit, Nico!

    P.S.: Mă bucur că te-am descoperit, chiar și așa pe blogger, eu având numai cont de wordpress, dar nu-i bai, uite că ne găsim, citim. :) Pe wordpress, sunt tot Cri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru vicita Cri Si pentru aprecieri. Si eu am acelasi nume si pe wordpress si pe blogger.

      Ștergere
  4. Sunt superbe! ❤️ Mai repede as reusi sa ies dintr-un labirint decat sa cos un oval de ou! :))
    Din punctul meu de vedere, pozele acestea se potrivesc la Miercurea fara cuvinte! Pe mine ma cam lasa fara cuvinte! Si-am scris multe cuvinte! :)) Semn clar ca nu am cuvintele necesare pentru a-mi exprima admiratia pentru talentul tau dar si pentru rabdare! 😊 Uau! Ce faine sunt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MultumMuesc mult Diana. Cuvintele tale, alea pe care nu le gasesti, dar le-ai asternut din tastatura, mi-au mers direct la inima.
      Iar oul sa stii ca se coase exact ca si scercul, punc dupa punct.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!