marți, 22 martie 2022

Decorațiune cu sfoară și coji de fistic - SP2

 Tema numarul doi din calendarul recreativ Simboluri Pascale a avut ca simbol impus fluturi. Cel mai dificil mi-a fost sa mă hotărasc la un singur proiect pe care să-l pun în practică. Am oscilat cu realizarea unor felicitări, aș fi vrut ceva iris fold card, dar nu prea reuseam să combin un fluture cu un ou sau o cruce. Intr-un final am renunțat la ideea de felicitare și am ales să fac o decorațiune de perete, o ramă în formă de ou îmbrăcată în sfoară și decorată cu flori din coji de fistic. Era de fapt una din ideile pe care le gândisem pentru tema trecută dar nu apucasem s-o pun în practică. Mi-am spus că doar o sa-i adaug fluturi, dar...


Nu am fost prea încantată de cum mi-au iesit frunzele și nici fluturașii din sfoară, așa ca am pus doar unul din coji de fistic. Multe se puteau face mult mai bine, se cunoaște lipsa de experiență în acest domeniu. Dar începe sa-mi placă.


8 comentarii:

  1. Mi se pare foarte elegant. Insa nu as fi ezitat sa colorez petalele si frunzele. Fisticul e pe wish list, dar in ideea de mozaic.😊 Si fundita arata ca un fluturas...
    Chiar e o decoratiune frumoasa, Niko. Utilizarea sforii da un farmec aparte.
    Seara buna si spor in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am ”indrăgostit” de ele asa naturale. Poate si pentru ca am lucrat si cu unele colorate si e cam dificil sa le vopsesti uniform fara sa ajungi a culori inchise.
      Ma incanta vorbele tale Suzana. Multumesc mult.

      Ștergere
  2. E o decoratiune minunata! Felicitari! Are un aspect foarte natural si e eleganta.

    Si mie-mi plac cojile de fistic! (sa ma joc cu ele, nu sa le mananc!) 😊 Am decorat cu ele un "ghiveci" mic facut dintr-o cutie de smantana - am si colorat cojile.
    Ooooo! Uite cum imi dai de lucru! :)) Vreau si eu o astfel de decoratiune! Ce ma opreste sa fac si eu asa ceva?! Una mititica voi incerca. Daca reusesc, postez. Multumesc pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Diana pentru cuvintele frumoase. E prima mea lucrare de acest fel si stiu ca am facut greseli si nu ma pot detasa de ele ca s-o vad per ansamblu.
    ma bucur ca te-am inspirat si abia astept sa vad ce o sa faci. Si eu sper sa reusesc azi sa fac si o felicitare cumva pentru tema asta

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuuu, ți-a ieșit foarte bine. Nu mai trebuie să adaugi nimic. Știi cum se zice: less is more. :) Cu fluturași și alte alea ar fi fost prea încărcată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e si motivul pentru care m-am oprit in a mai adauga fluturi, desi conform temei, ar fi fost frumos sa predomine ei, dar.. . am macar unul.

      Ștergere
  5. Apropo, sunt mare amatoare de fistic. Cine ar fi crezut că poate ieși așa ce va frumos din cojile pe care le arunc cu nepăsare... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt enorm de multe lucrari minunate, tablorui in special facute din coji de fistic. Si eu sunt mare fan al fisticului, asa ca materie prima am tot adunat. Mai trebuie sa o si folosesc.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!