marți, 10 octombrie 2023

Vine frigul

 Noaptea mai ales, acul din termometru a început să joace pe la temperaturile mici. Deja diminețile sunt reci și umede, iar soarele abia reușește să ne mai încălzească. Prin urmare, ultimele ghivece de flori ce le mai aveam afară și-au început migrația către locuri mai călduroase, dar nu prea calde - doar până pe veranda știut fiindcă mușcatelor le plac ambiente mai răcoroase.



Încă mai am de aranjat, curățat și spălat unele ghivece, facem ce putem când putem, dar măcar nu mai sunt afară în aer liber.

4 comentarii:

  1. Ce fain ca aveti si veranda! O adevarata sera, in anotimpurile reci.
    Ma gandesc cu "groaza" ca iar nu stiu pe unde sa inghesui ghivecele din balcon!
    Spor la cele ce sunt de facut! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am problema asta cu ”unde să le pun”. Mă ajută veranda mult că nu ar avea loc toate în casă.
      Veranda ne-a fost benefică din mai multe puncte de vedere. Ne apără de văntul care bate iarna ( nu am stiut când am proiectat intrarea in casă pe acolo) și e si „căsuța” de iarnă a animalelor de companie. Acolo au cotețul de dormit, deși câinii au unul și in tarcul lor de afară.
      Spor și ție!

      Ștergere
  2. Ce frumos!!! Si ce bine ca aveti un loc prietenos unde sa petreaca perioada mai rece :). Ma uit ce frumoase sunt - se vede ca sunt ingrijite si iubite!
    Si da... a venit frigul.. brrr
    pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am reușit într-un final să le așez pe toate. SIncer parcă nu aveam timp decât de un singur ghiveci pe zi. Și la ce revoluție m-am apucat să fac eu pe verandă ( am instalat încă două rafturi pentru depozitare) mă întreb când voi mai reuși să termin dacă voi continua în același ritm.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!