duminică, 1 octombrie 2023

Căminul tău, un colț de rai (1/2023)

  La începutul acestui an, scriam despre provocările la care mi-aș dori să particip în 2023. Unele le-am ținut cu succes cap-coadă, altele nu prea, au mai fost uneori mici sincope sau altele enorme ceea ce a dus la abandonul unor provăcări. Cu toată părerea de rău, mi-e imposibil să le recuperez.

 Așa se face că în ceea ce privește provocarea de octombrie Căminul tău, un colț de rai, ce urma în octombrie mă cam hotărâsem să o ocolesc din start. Mai ales că varianta ce am urmat-o anul trecut nu a fost chiar așa de potrivită pentru mine. Însă am descoperit azi o variantă propusă de Corina, o variantă ce pare mai soft, mai maleabilă. Plus că modul de prezentare e frumos și atractiv.

Prin urmare, iată-mă acum, cu materialele pregătite (doar o parte tangibilă) pentru o lună octombrie relaxantă și liniștită (sper din suflet că așa va fi, cam aș avea nevoie).

Între timp au apărut și regulile primei săptămâni din provocare. Lumânarea am aprins-o și eu deja. Arde liniștit lângă mine în timp ce scriu acest articol. Ne e imposibil să ținem lumânarea aprinsă toată ziua, nici măcar cât timp suntem acasă nu putem. Dar ne-am propus ca măcar jumatate de oră seara să ne adunăm în living și să o aprindem cât timp stăm împreună.


Edit ( a doua zi).

Aseara când scriam, nu văzusem răspunsul Corinei, la întrebarea mea de a prelua pozele, așa că nu am îndrăznit să folosesc poza ei. Cum între timp am primit acceptul ei, atașez aici doar poza cu cele patru săptămâni de provocare și regulile generale:




12 comentarii:

  1. Poate intru si eu, nu stiu sigur!
    Sa fie totul cu bucurie in aceasta ultima luna de toamna!
    Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ultima lună de toamna? Nu mai face si noiembrie parte din toamnă?
      Pupici!

      Ștergere
    2. Ha, ha! Uitasem de noiembrie... Ca bine zici!
      ❤️😘

      Ștergere
    3. ca persoană născută în noiembrie, iubitoare de toamna, că de e anotimpul meu cumva, mă simțeam „exclusă”.😋

      Ștergere
    4. Si jumatatea mea este nascuta tot in noiembrie, asa ca sa-mi fie rusinica!

      Ștergere
  2. Multumesc! Minunata ideea cu jumatate de ora aprinsa lumanarea cand sunteti toti!
    Un octombrie linistit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Și mie îmi surâde mult. Să vedem cum va trece săptămâna asta.

      Ștergere
  4. Foarte dragut! :D
    As aprinde lumanarica, dar nu mai am din cele care nu miros. Chiar, ce faine erau lumanarile pe vremuri la biserica. Ce amintire. Eu am o decoratiune cu lumanarele... sa vad daca mai merge bateria.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că merge și o lumină „electrică” pentru această provocare.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!